مدیرکل حفظ آثار البرز طی بیانیه ای اعلام کرد؛

شرکت در انتخابات قدردانی از نعمت جمهوری اسلامی است

سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، طی بیانیه ای از ملت شریف ایران جهت شرکت پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۲۳۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ - 18May 2017
شرکت در انتخابات قدردانی از نعمت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، طی بیانیه‌ای از ملت شریف ایران جهت شرکت پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر تقویم تاریخ ورق خورد و خاطرات  روزهای حماسه، ایثار، عشق و دلدادگی به سرزمین مادری، روز به خاک کشیدن کمر دشمن فرارسید و مردم غیور و شهید پرور کشورمان طلوع سی و پنجمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، شهر خون و قیام را جشن خواهند گرفت.

قدردانی از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و مراقبت از عزت و آبروی ملی در گرو حضور باشکوه مردم عزیز ایران در صحنه های مشارکت ملی همچون انتخابات است.

حضور ملت ایران در صحنه انتخابات نشان دهنده عهد ناگسستنی مردم با راه امام و شهدا و پیروی از اصل ولایت فقیه و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز است.

اکنون یک بار دیگر آزمونی بزرگ در پیش روی ملت ایران است، میدانی مهم که حضور حداکثری مردم در آن می تواند حماسه ای پربرکت را رقم زده و دشمنان این مرز و بوم را مایوس نماید.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز ضمن دعوت از ملت شهید پرور ایران اسلامی برای حضور در پای صندوق های رای جهت انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها، از کاندیداهای محترم می خواهد در تمامی مراحل پیش رو قانون مداری، صبر و متانت را سرلوحه سخنان و رفتار خود قرار دهند تا به فضل الهی این انتخابات هم مانند همیشه موجب سربلندی و پیروزی ملت شریف ایران گردد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها