رهبر معظم انقلاب:

سرنوشت كشور دست مردم است/ مردم هرچه بيشتر و هرچه زودتر پای صندوق‌ها بيايند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه سرنوشت كشور دست مردم است، فرمودند: مردم هرچه بيشتر و هرچه زودتر پای صندوق‌ها بيايند.
کد خبر: ۲۳۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ - 19May 2017
سرنوشت كشور دست مردم است/ مردم هرچه بيشتر و هرچه زودتر پای صندوق‌ها بيايندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از انداختن آرای خود به صندوق‌های انتخابات اظهار داشتند: خدای متعال را بر نعمت مردم‌سالاری و حضور در انتخابات سپاسگزاری می‌کنم.
 
ایشان افزودند: بحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند چون می‌بینید که شرکت می‌کنند. توصیه‌ی من این است که [مردم] هرچه بیشتر شرکت کنند؛ هرچه زودتر پای صندوق‌ها بیایند.
 
رهبر معظم انقلاب خاطرنشان فرمودند: معتقدم کار نیک را بایستی در اول وقت آن انجام داد؛ به تأخیر نباید انداخت.
 
ایشان عنوان کردند: معتقدم انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است. سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوه‌ی مجریه را انتخاب می‌کنند؛ به اهمیت این کار توجه کنند. انتخابات شوراهای شهر و روستا هم مهم است زیرا کسانی انتخاب می‌شوند که خدمات شهری و روستایی یعنی مسائل روزمره‌ی مردم را در اختیار دارند؛ آن هم مهم است.
 
رهبر معظم انقلاب فرمودند: [مردم] با دقت، با ملاحظه و با شناخت ان‌شاالله در انتخابات شرکت کنند. این توصیه‌ی من به آحاد مردم است.
 
ایشان در پایان بیان کردند: از شما برادر عزیزمان و مسئولین صداوسیما هم تشکر می‌کنم که زحمت می‌کشید. از حضرات خبرنگار هم تشکر می‌کنم که مشغول کار مهم انتقال خبر هستند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار