آیت‌الله مکارم شیرازی آرای خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله مکارم شیرازی در نخستین دقایق آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آرای خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۲۳۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ - 19May 2017
آیت‌الله مکارم شیرازی رای خود را به صندوق انداختبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز (29 اردیبهشت) در نخستین دقایق آغاز رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، آرای خود را به صندوق سیار انداخت.
 
وی پس از انداختن آرای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز روزی تاریخی در تاریخ ملت ایران است، گفت: همانگونه که از قرائن مشخص است همه مردم از گروه‌های مختلف در این انتخابات شرکت می‌کنند.
 
این مرجع تقلید ادامه داد: امیدوارم هر کسی که در این انتخابات موفق می‌شود همه مردم وی را حمایت کنند و رییس جمهور آینده نیز خود را متعلق به همه مردم بداند و اینگونه نباشد که اعوان و انصار خود را در همه امور بگمارد و از دیگر ظرفیت‌های کشور غافل بماند؛ بلکه باید بهترین‌ها را برای اداره امور کشور انتخاب کند.
 
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: مشکلات با همکاری همه مردم و مسئولان حل می‌شود و امیدواریم آینده خوبی در انتظار ملت شریف ایران باشد.
 
بر اساس اعلام وزیر کشور اخذ رأی ساعت 8 صبح امروز (29 اردیبهشت) در تمامی شعب اخذ رأی آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها