واکنش وزیر دفاع به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزیر دفاع به تحریم تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی توسط آمریکا، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۳۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ - 19May 2017

واکنش وزیر دفاع به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از انداختن آرای خود به صندوق انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حضور مردم در صحنه انتخابات، اظهار داشت: به ملت همیشه در صحنه ایران توصیه می‌کنم تأملی بر حضور نداشته باشند و هرچه سریعتر به پای صندوق‌های رأی بیایند و یک حماسه دیگر و برگ زرینی در تاریخ نظام و انقلابشان رقم بزنند.

وی تصریح کرد: امروز در جهان نگاه‌های خاصی به ملت ما وجود دارد و همه دوربین‌ها و رسانه‌های خارجی انتخابات ایران را رصد می‌کنند که ببینند ملت ما چگونه در عرصه حمایت از انقلابمان حضور می‌یابند.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز حماسه‌‌ای پرشکوه رقم خواهد خورد، اضافه کرد: آنچه به عنوان مردم سالاری دینی در کشور ما از آن نام برده می‌شود حقیقت غیرقابل انکاری است و نتیجه هرچه باشد مبارک است و تنها مهم این است که مردم در صحنه حضور دارند و قطعا آنها پیروز انتخابات هستند.

سردار دهقان درپاسخ به سوالی درباره اینکه در چند روز گذشته آمریکایی‌ها 7 شخص حقیقی و حقوقی را به بهانه برنامه موشکی ایران در لیست تحریم‌های خود قرار دادند، واکنش ایران به این موضوع چه خواهد بود، گفت: بار اولی نیست که آمریکایی‌ها دشمنی، عناد و کینه‌شان را نسبت به انقلاب و نظام و توانمندی‌ها نشان می‌دهند که در آخرین مورد 7 شخص حقیقی و حقوقی را مورد تحریم قرار دادند.

وی با تأکید براینکه اعمال این تحریم‌ها در راستای اقدامات قبلی آنها است، اظهار داشت: آن‌ها این را می‌دانند که آنچه برای ما مهم است بحث تأمین امنیت ملی است و برای تأمین آن هر توانی که لازم باشد در اختیار می‌گیریم و برای به کارگیری آن از هیچ کس ابایی نداریم.

وزیر دفاع ادامه داد: آنچه برای ما مهم است این است که آنها باید بدانند ما به عنوان یک کشور مستقل اراده و عزم‌مان در رفتارهایمان حاکم است و با نهیب و خواسته آن‌ها از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنیم و مصلحت خودمان را می‌دانیم و در‌ آن مسیر گام بر می‌داریم.

سردار دهقان با بیان اینکه برنامه‌های ما در حوزه موشکی مشخص است و آن را اعلام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما بر اراده خود استواریم و جز اراده خودمان کسی نمی‌تواند در آن دخالت کند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها