استاندار مازندران خبر داد؛

جشن تکلیف سیاسی 49 هزار رای اولی در مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه 2 میلیون و 300 هزار نفر در مازندران واجد شرایط رأی هستند، گفت: از میان واجدان شرایط رأی 49 هزار نفر رأی اولی هستند که به نوعی جشن تکلیف سیاسی آنان است.
کد خبر: ۲۳۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ - 19May 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، ربیع فلاح‌جلودار صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم مازندران یک‌بار دیگر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را  در سراسر جهان به رخ استکبار و دیگر دشمنان نظام برسانند.

وی با اشاره به اینکه 2 میلیون و 300 هزار نفر در مازندران واجد شرایط رأی هستند، ادامه داد: از میان واجدان شرایط رأی 49 هزار نفر رأی اولی هستند که به نوعی جشن تکلیف سیاسی آنان بوده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه 7 هزار و 932 صندوق رأی در مازندران در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: از این تعداد 3 هزار و 898 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و 4 هزار و 34 صندوق برای انتخابات شوراها است.

این مسؤول افزود: با توجه به تعداد واجدان شرایط رأی در مازندران صندوق‌های ثابت و سیار نیز در سطح مازندران درنظر گرفته شده است تا همه افراد بتوانند رأی دهند.

فلاح‌جلودار با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در چند شهرستان مازندران، گفت: انتخابات الکترونیک در شهرستان‌های قائم‌شهر، بابل، نکا، بابلسر، چالوس، تنکابن و بهشهر برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه از ساعات اولیه انتخابات تعداد زیادی از مردم مازندران پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، اظهار کرد: انتخابات از ساعت هشت صبح آغاز شده و به مدت 10 ساعت ادامه دارد که با توجه به شرایط و موقعیت مازندران و هماهنگی با وزارت کشور این زمان تمدید می‌شود.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه مردم هرچه سریع‌تر پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و دست‌اندرکاران انتخابات در مازندران نیز آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها