فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از مرکز فرماندهی و کنترل ناجا اعلام کرد؛

به‌کارگیری 300 هزار پرسنل پلیس و نیروهای مسلح برای تأمین امنیت انتخابات

فرمانده ناجا با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی از به کارگیری 300 هزار نیروی پلیس و سایر نیروهای مسلح برای تأمین امنیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 19May 2017
به‌کارگیری ۳۰۰ هزار پرسنل پلیس و نیروهای مسلح برای تأمین امنیت انتخاباتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز فرماندهی و کنترل ناجا با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از نخستین ساعات آغاز رأی گیری اظهار داشت: خوشبختانه گزارش‌های همکاران ما از سراسر کشور نشان می‌دهد که شور و حرارت خاصی در میان مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی وجود دارد و از نخستین دقایق آغاز به‌ کار رأی‌گیری شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس در سراسر شعب اخذ رأی تا پایان رأی گیری حضور خواهند داشت، گفت: بیش از 300 هزار نفر پرسنل پلیس و سایر نیروهای مسلح در سراسر کشور حضور دارند و در تمام شعب اخذ رأی حداقل دو مأمور پلیس حاضر خواهند بود و این حضور تا پایان رأی گیری ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: علاوه بر نیروهای حاضر در شعب اخذ رأی، نیروهایی تحت عنوان احتیاط نیز به صورت آماده باش هستند و 20 هزار گشت خودرویی و موتوری در سراسر کشور وظیفه تأمین امنیت انتخابات امروز را عهده دار هستند.

اشتری افزود: همچنین از شب گذشته تعداد زیادی از پرسنل نیروی انتظامی در قالب ایستگاه‌های سیار ایست و بازرسی حضور داشته و تلاش می‌کنند تا امنیت خوبی برقرار شود.

وی در ادامه سخنانش با تأکید بر اینکه خوشبختانه تا این لحظه هیچ گزارشی از ناامنی و عدم انضباط به نیروی انتظامی اعلام نشده است، گفت: پیش بینی ما این است که با همکاری مردم و مسئولان انتخاباتی پرشور و با حضورگسترده مردم را شاهد باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با اشاره به اینکه پرسنل پلیس تا پایان شمارش آرا انتقال صندوق‌های رأی به فرمانداری‌ها حضور گسترده خواهند داشت، گفت: در طی روزهای گذشته گزارشاتی از تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی به دست ما رسیده است و ما از مردم نیز می‌خواهیم تا در صورت مواجهه با هرگونه تخلف و موارد این‌چنینی، موضوع را سریعاً به پلیس گزارش دهند تا ما گزارشات آنها را به اطلاع مراجع ذی صلاح برسانیم.

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار