سردار معصوم بیگی:

هیچ ناامنی تاکنون گزارش نشده است

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های خوب صورت گرفته بحث نظم و امنیت در کشور برقرار است و هیچ گونه مشکل ناامنی گزارش نشده است.
کد خبر: ۲۳۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ - 19May 2017
هیچ ناامنی تاکنون گزارش نشده است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار معصوم بیگی، جانشین پلیس پیشگیری ناجا که برای سرکشی از حوزه‌های اخذ رای در شعبه اخذ رای امام زاده صالح (ع) حضور یافته بود، گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های خوب صورت گرفته بحث نظم و امنیت در کشور برقرار است و حضور همکاران در شعب فعال و هیچ گونه مشکل ناامنی گزارش نشده است و پیش بینی می‌‎شود به فضل خدا انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.
 
وی افزود: ماموریت نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت کشور است و از مردم تقاضا می‌کنم با حوصله و رعایت نظم و انضباط در شعب حضور یابند و با همکاران ناجا همراهی و همکاری داشته باشند و اگر مردم با موضوع امنیتی برخورد کردند با شماره 110 تماس حاصل کنند.
 
جانشین پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: حدود 300 هزار  نفر در سطح کشور مسئولیت برقراری نظم و امنیت انتخابات به عهده دارند که در هر شعبه میانگین سه نفر حضور دارند.
 
وی با بیان اینکه وجود نظم و امنیت مهمترین رکن برگزاری انتخابات است، تصریح کرد: مردم در راستای هرچه بهتر نظم و امنیت کار انجام دادن رای را به ساعات آخر نیاندازند.
 
انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار