همه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب مسئول هستیم

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) گفت: همه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب مسئول هستیم و هرآنچه که دشمن را نا امید کند باید انجام دهیم که در این صورت آن روز، روز حماسه آفرینی است.
کد خبر: ۲۳۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ - 19May 2017

همه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب مسئول هستیمبه گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، جلسه بصیرتی کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی با حضور حجت‌الاسلام اکبرپور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام اکبرپور در این جلسه اظهار داشت: همه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب مسئول هستیم و هرآنچه که دشمن را نا امید کند باید انجام دهیم که در این صورت آن روز، روز حماسه آفرینی است.

وی در ادامه متذکر شد: دشمن به عدم حضور امید بسته و دوستان به حضور در انتخابات پرشور و حداکثری دل بسته اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) ادامه داد: همانطور که حضور در انتخابات بسیار مهم است، انتخاب اصلح هم مهم است. رأی باید با بصیرت باشد.

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به شاخص‌های مهم رئیس‌جمهور اصلح خاطرنشان کرد :این جایگاه دوم شخص مملکت است پس باید به کسی رأی داد که حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب و انقلابی باشد و در مقابل دشمنان بجنگد و شجاعت داشته باشد و درعمل ولایتمدار باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار