«جعفری» جانبار ۷۰ درصد قزوینی به یاران شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد «حسن جعفری» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۳۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ - 19May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، پیکر پاک جانباز 70 درصد «حسن جعفری»، با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و مردم شهیدپرور در روستای اردکان از توابع شهرستان تاکستان تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

جانباز «حسن جعفری» 21 اسفند ماه 1344 در تهران به دنیا آمد و در بهمن ماه سال 1366 در منطقه عملیاتی شلمچه با اصابت ترکش به شکم، مجروح و دچار ضایعه‌ نخاعی شد.

از وی 3 فرزند پسر و 3 فرزند دختر به یادگار مانده که فرزندش «جواد جعفری» یکی از قهرمانان رشته کیک‌بوکسینگ ایران و جهان است.

«غلامرضا حقایق‌پور»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پیامی شهادت جانباز 70 درصد شهید حسن جعفری را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله‌ عروج جانبازان به معبود الهی است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه نورانی برای همیشه‌ تاریخ، جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ اباعبدالله الحسین(ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شجاعت و مقاومت را به ما آموختند.

جانباز مقاوم «حسن جعفری» یادگار ارزشمند هشت سال دفاع مقدس نیز یکی از هزاران منتظری است که پس از سی سال تحمل درد و رنج ناشی از زخم دشمنان اسلام در طول دفاع مقدس، سرانجام دارفانی را وداع گفته و در جوار یاران حضرت ابی عبدالله الحسین(ع) آرام گرفت.

عروج جاودانه‌ این شهید سعید را به خانواده‌ صبور و مقاوم، به ویژه همسر گرامی وی و جامعه‌ شاهد و ایثارگر استان قزوین تبریک و تسلیت عرض کرده بقای عمر بازماندگان را از خداوند بزرگ خواستارم.

غلامرضا حقایق‌پور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین».

منبع: شهید نیوز


نظر شما
پربیننده ها