رسانه ملی جشنواره فیلم و عکس انتخابات ۹۶ را برگزار می‌کند

معاونت امور استان‌های رسانه ملی جشنواره فیلم و عکس انتخابات ۹۶ را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۲۳۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ - 20May 2017
جشنواره فیلم و عکس انتخابات ۹۶ در رسانه ملی
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، جشنواره فیلم و عکس انتخابات 96 از سوی معاونت امور استان‌های رسانه ملی و با همکاری شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور برگزار شده و شرکت ‌کنندگان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری می‌توانند آثارشان را به پایگاه اینترنتی «نگاه» ارسال کنند.

در این مسابقه، آثار صرفا تولیدی (تهیه شده توسط موبایل یا دوربین) در قالب ویدئو و عکس قابل پذیرش است. آثاری که در قالب آلبوم تصویری (مجموعه عکس) تهیه و ارسال می‌شوند باید با فرمت jpg بوده و همگی با هم و بدون فولدر تحت یک فایل zip شده و برای سایت www.negahmedia.ir ارسال شود. همچنین حداکثر حجم فایل قابل پذیرش برای آلبوم تصویری فایل zip شده، 10 مگا بایت است، نام فایل‌های عکس، عددی نباشد.

ترجیح بر این است که تاریخ، زمان و مکان عکسبرداری روی عکس‌ها شامل استان، خیابان، محل و ... ذکر شوند. فرمت آثار ویدیوئی نیز mp4 و حداکثر حجم مجاز 20 مگابایت و حداکثر زمان 5 دقیقه است.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه لازم است در سایت اینترنتی نگاه www.negahmedia.ir ثبت نام کرده و پس از تکمیل عضویت و ورود به سایت از طریق شناسه کاربری، به ارسال آثار خود اقدام کنند. مخاطبانی که از قبل در این سایت عضویت دارند، نیاز به ثبت نام مجدد ندارند. مخاطبان می‌توانند هرگونه سوال یا ابهام را از طریق صندوق الکتورنیک negah@irib.ir مطرح کنند.

آثاری که درباره موضوع اثر، دارای توصیف تشریحی (متن) باشند در اولویت انتخاب قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها