در گفت‌وگوی دفاع پرس با ایمانی مطرح شد؛

حضور جانبازان فاطمیون در جبهه فرهنگی، از مسابقه کتاب‌خوانی تا حفظ قرآن

مسئول فرهنگی نقاهتگاه جانبازان مدافع حرم فاطمیون و زینبیون گفت: جانبازان فاطمیون و زینبیون بستری در نقاهتگاه در برنامه‌های فرهنگی این مجموعه شامل حفظ قرآن و مسابقه کتاب‌خوانی شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۲۳۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ - 21May 2017

حضور جانبازان فاطمیون در جبهه فرهنگی، از مسابقه کتابخوانی تا حفظ قرآن«محمدرضا ایمانی» مسئول فرهنگی نقاهتگاه جانبازان مدافع حرم فاطمیون و زینبون در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، به برنامه های این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: کارهای فرهنگی مجموعه هر روز پیش از ظهر با اقامه نماز آغاز می شود.

وی افزود: روزانه حدود هشت ساعت در این مجموعه حضور دارم که مهمترین برنامه ما اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشا و توضیح احکام است؛ سپس یک صفحه قرآن به همراه ترجمه خوانده می شود.

ایمانی همچنین به اجرای برنامه های قرآنی اشاره کرد و گفت: روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن کریم با جانبازان کار می شود، که در حال حاضر برنامه حفظ سوره یاسین را داریم.

مسئول فرهنگی نقاهتگاه جانبازان مدافع حرم با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی بیان داشت: برای این مسابقه کتاب 240 صفحه ای روزی حلال در نظر گرفته شد که طی چند مرحله شرکت کنندگان آن را مطالعه کرده و در مسابقه شرکت کردند.

وی تصریح کرد: زیارت امام زادگان از جمله حضرت عبدالعظیم حسنی، بی بی شهربانو و برگزاری اردوهای تفریحی از دیگر اقدامات فرهنگی این مرکز است که بنا داریم به زودی اردوی زیارتی مشهد و قم را برگزار کنیم.

ایمانی پاسخگویی به احکام شرعی، سرکشی هر روزه به اتاق ها و مشاوره به جانبازان را از دیگر برنامه های نقاهتگاه دانست و گفت: قرار است در آینده با اضافه شدن محلی جدید به نمازخانه پذیرای جمعیت بیشتر نمازگزار جانباز باشیم. 

وی همچنین از قرائت دعای کمیل و زیارت عاشورا در طول هفته خبر داد و گفت: همه اعیاد، عزاداری ها و حتی مناسبت های ملی با استقبال خوب جانبازان درمرکز برگزار می شود و در این اجتماعات جانبازان با یکدیگر دیدار می کنند که خود این موضوع باعث بالارفتن روحیه آنان می شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار