امیر قربانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پشتیبانی هوانیروز از دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور/ حفاظت از مرزها در دستورکار قرار دارد

فرمانده هوانیروز ارتش از پشتیبانی بالگردی این یگان در قالب 50 ساعت و 54 سورتی پرواز در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ - 20May 2017
پشتیبانی هوانیروز از سی و پنجمین انتخابات ریاست جمهوری/ مراقبت از مرزها در ایام انتخاباتامیر سرتیپ دوم «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به نقش هوانیروز در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: یگان بالگردی هوانیروز روز گذشته با حضور در 15 استان کشور و حمایت از برگزاری انتخابات همچون سنوات گذشته با ارائه خدمات و 50 ساعت پرواز مستمر بسترساز برگزاری انتخابات در مناطق دوردست، کوهستانی و صعب العبور شد.
 
وی همچنین از حضور مقتدرانه یگان هوایی نیروی زمینی ارتش در شهرهای مرزی خبر داد و افزود: هوانیروز در ایام انتخابات به جهت ایجاد فضای امن و آرام و مقابله با تهدیدات احتمالی ضمن پشتیبانی از قرارگاههای ارتش و سپاه پاسداران به رصد و مراقبت از مرزهای کشور نیز اقدام نموده است.
 
امیر قربانی افزود: 39 بالگرد در خصوص پشتیبانی از انتخابات و مراقبت از مرزهای کشور و همچنین ارائه خدمات اورژانس هوایی در قالب 54 سورتی پرواز در ایام انتخابات به ارائه خدمت رسانی پرداختند.
 
 وی ادامه داد: خلبانان متعهد هوانیروز ضمن جابه جایی صندوق‌های رای گیری و صیانت از آرای مردم 175 نفر را در جریان انتخابات و یا امداد هوایی به مناطق مورد نظر منتقل کردند.

وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح همواره در انتخابات حضور چشمگیری داشتند افزود: پرسنل، کارکنان و خانواده های هوانیروز در تمامی پایگاه‌های مورد نظر روز گذشته همچون دیگر اقشار جامعه به پای صندوق‌های رای آمده و با رهبر و مقتدای خود تجدید پیمان کردند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار