رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

8 سال دفاع مقدس حادثه برجسته‌ای در تاریخ ملت ماست

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس حادثه برجسته‌ای در تاریخ ملت ماست، که آثار بسیار عمیق اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را در کشور ما برجای گذاشته است.
کد خبر: ۲۴۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ - 21May 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، مراسم معارفه نماینده حفاظت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استانهای گیلان، مازندران، گلستان و سمنان با حضور سردار عبدالله روشن رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اداره کل استان گلستان برگزار شد.

دفاع مقدس حادثه برجسته ای در تاریخ ملت ماست 

در این مراسم سردار روشن با اشاره به اهمیت حفظ دستاوردهای دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس حادثه برجسته‌ای در تاریخ ملت ماست که آثار بسیار عمیق اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را در کشور ما برجای گذاشته است.

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس، اعتماد به نفس را در ملت ما ایجاد کرده است و وظیفه ماست که آن را به‌روز و بالنده در بین مردم مجسم کنیم تا انگیزه دفاع از کشور و قدرت بازدارندگی در ملت ایجاد شود.

وی گفت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس باید ساخته شود تا جوانان ما آثار دفاع مقدس را در این مراکز ببیند و بدانند که رزمندگان اسلام با کمترین امکانات چگونه هشت سال در برابر قدرت‌های جهانی ایستادگی کردند.

 در ابتدای این مراسم سرهنگ عباس حسن‌نیا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های معاونت‌های این اداره کل ارائه داد.
 
 دفاع مقدس حادثه برجسته ای در تاریخ ملت ماست 

در پایان سردار روشن و هیئت همراه از مراحل ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان در تپه نورالشهدا گرگان بازدید کردند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار