امیر پوردستان تاکید کرد؛

لزوم افزایش توانمندی در حوزه جنگال و سایبری

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به تهدیداتی که امروز نیروهای مسلح با آن مواجه است، بر لزوم افزایش توانمندی در حوزه‌های جنگال و سایبری تاکید کرد.
کد خبر: ۲۴۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ - 21May 2017
وظیفه نیروهای مسلح حفظ آمادگی وتامین امنیت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به جنگ‌های صدر اسلام و فرماندهی حضرت علی (ع) در جنگ صفین اظهار داشت: به علت طولانی شدن جنگ صفین، حضرت علی (ع) با ایراد سخنرانی‌های مکرر در جمع یاران خود، همواره روحیه جنگاوری آن‌ها را حفظ و ابعاد پلید دشمن را برای آنان تبیین می‌کرد.

وی افزود: یکی از وظایف مهم ما در نیروهای مسلح این است که در رفع نواقص و ایرادات خود تلاش کنیم و با تغییر مداوم در طراحی‌های دفاعی خود، دشمن را از دستیابی به اطلاعات نظامی‌مان ناکام نگه داریم.

امیر پوردستان همچنین برگزاری همایش‌های تخصصی و علمی-نظامی و اجرای رزمایش‌ها و تمرینات مداوم نظامی را از راه‌های حفظ آمادگی نیروهای مسلح عنوان کرد.

وی اعتماد به نفس، برقراری امنیت روانی برای مردم و جامعه و آمادگی بازدارندگی را از مهمترین مولفه‌های آمادگی نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: دشمن وقتی قدرت بازدارندگی شما را ببیند و آمادگی‌تان را در تمام حوزه‌ها حس کند، نیات خود را آشکار می‌کند.

جانشین فرمانده کل ارتش هدف از ورود آمریکا به منطقه در گذشته را حمله به عراق و افغانستان ندانست و عنوان کرد: هدف اصلی آمریکا، ضربه زدن به کشور جمهوری اسلامی ایران بود که بحمدالله با درایت و هوشمندی فرماندهی معظم کل قوا و آمادگی نیروهای مقتدر مسلح کشور، نتوانستند اهداف پلید خود را عملی سازند.

وی راهبرد جدید آمریکا در منطقه را مذهب علیه مذهب عنوان کرد و گفت: بر اساس همین تفکر، داعش را به وجود آوردند و امروز ما در منطقه با جنگ هیبریدی روبرو هستیم و تمام نگاه مردم به برگزاری رزمایش‌ها و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح کشور است.

امیر پوردستان در پایان تاکید کرد: حوزه سایبر و جنگ‌ الکترونیک یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت نیروهای مسلح است و باید در این حوزه روز به روز بر توانمندی‌های خود بیافزاییم.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار