بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی؛

فتح خرمشهر حاصل شهادت‌طلبی فرزندان ایران در نبرد با استکبار جهانی بود

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر تأکید کرد: فتح خرمشهر حاصل شهادت‌طلبی فرزندان ملت ایران در جبهه های نبرد با استکبار جهانی بوده است.
کد خبر: ۲۴۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ - 21May 2017
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.به گزارش دفاع پرس از ارومیه، به مناسبت فرارسیدن سوم خردادماه مصادف با سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی طی صدور بیانیه ای، این روز مبارک را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان فرا رسید تا یادآور رشادتها، جانفشانی‌ها و وحدت و همدلی باشد. فتح خرمشهر حاصل ایثار و شهادت طلبی فرزندان ملت ایران در جبهه های نبرد با مزدوران و استکبار جهانی بوده است و نشان داد که این عزم، اراده و ایمان الهی و اندیشیدن به ارزش های ملی و انقلابی است که می‌تواند تاریخ ساز بوده و دشمنان و استکبار جهانی را با خفت و خواری از میهن اسلامی فراری داده و اجازه تسلط بر خاک وطن را نداده و نخواهد داد.

فرزندان برومند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با اقتدار به ولی زمان خویش، طی هشت سال دفاع مقدس به ویژه با خلق حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد 1361 از امتحان الهی سربلند و سرافزار بیرون آمدند تا افروز نسل جوان ایران اسلامی با الگوبرداری و تمسک به ایثار و جانفشانی در پاسداری از انقلاب اسلامی بکوشند و امنیت، صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی را در سرتاسر جهان طنین افکن نماید.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار