اسداللهی:

اقامت 2 هفته‌ای حجاج در مدینه صحت ندارد/ اقامت 6 روزه زائران ایرانی در مدینه منوره

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اقامت 2 هفته‌ای حجاج حج تمتع در مدینه صحت ندارد، گفت: زائران ایرانی در حج امسال 6 روز در مدینه اقامت خواهند داشت.
کد خبر: ۲۴۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ - 21May 2017
اقامت ۲هفته‌ای حجاج در مدینه صحت ندارد/ اقامت ۶روزه زائران ایرانی در مدینه منوره
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «سید ابراهیم اسداللهی» سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت درباره مدت اقامت حجاج ایرانی حج تمتع 96 در شهر مدینه منوره اظهار کرد: اقامت 2 هفته‌ای زائران ایرانی در مدینه منوره که اخیراً در فضای مجازی مطرح شده است، صحت ندارد و در سنوات گذشته نیز این زمان هیچ‌گاه به دو هفته نمی‌رسید.

وی ادامه داد: در ایام حج امسال نیز زائران به‌ مدت 6 روز در مدینه توقف خواهند داشت و این در حالی است که زائران بسیاری از کشورهای دیگر، کمتر از این مدت در مدینه به‌ سر می‌برند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اصولاً توقف دو هفته‌ای در مدینه منوره مستلزم افزایش ظرفیت و فضای اسکان است که هزینه‌ها را فوق‌العاده بالا خواهد برد ضمن اینکه در مدینه چنین امکانات اقامتی وجود ندارد.

اسداللهی خاطرنشان کرد: سازمان حج و زیارت تمام برنامه‌های لازم را برای بهره‌برداری کافی مردم از معنویت حج در مدینه و مکه فراهم کرده است.

گفتنی است، امسال بیش از 86 هزار نفر از زائران ایرانی حج تمتع از نهم مرداد تا سوم شهریور ماه به حج اعزام خواهند شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار