مسئول امور زنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد؛

بیستمین همایش «آیه‌های ایثار» در «رودسر» برگزار می‌شود

«سمیه اقدامی» از برگزاری بیستمین همایش «آیه‌های ایثار» به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان «رودسر» خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 21May 2017

بیستمین برنامه آیه های ایثار ویژه سوم خرداد در رودسر برگزار می شود

«سمیه اقدامی» مسئول امور زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان از برگزاری بیستمین همایش «آیه‌های ایثار» ویژه سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان «رودسر» خبر داد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 250 شهید سرافراز استان گیلان در عملیات «بیت‌المقدس» گفت: بدون شک گذشت و ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان، باعث پیروزی این رویداد بزرگ در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی شد.

اقدامی در ادامه افزود: بر تک‌تک ما لازم و واجب است تا از دستاوردهای سال 1361 درس بگیریم و این پیام‌ها را برای جوانان امروز و فردا جامعه به یادگار بگذاریم.

مسئول امور زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در ادامه افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با فرمانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر، بیستمین همایش «آیه‌های ایثار» در قالب کمیته دفاع مقدس زنان استان در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش صبح روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار خواهد شد و از 29 خانواده شهید این شهرستان که فرزندان خود را در عملیات بیت‌المقدس از دست داده‌اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

اقدامی در ادامه ضمن پاسداشت مقام مادر و همسران شهدا افزود: از سه مادر و همسر شهید این عملیات جهت ذکر خاطره گویی دعوت بهعمل آمده که با بیان خاطراتی از آن ایام برای جوانان و نوجوانان حاضر در مراسم از آن رشادت‌ها و حماسه‌ها خواهند گفت.

برنامه آیه‌های ایثار از سال 1390 با موضوع روایت‌گری زنان ایثارگر، مادران و همسران شهدا برای اولین بار در استان گیلان برگزار شد که تاکنون نوزده برنامه در مرکز استان برگزار شده است.

این برنامه با هدف شناسایی مادران، همسران و دختران شاهد و ایثارگر استان و خاطره‌گویی از رشادت‌های شهدا و ایثارگران تدارک دیده شده که با استقبال خوب خانواده‌های شهید پرور استان همراه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار