مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اجرای 30 ویژه‌برنامه در سالروز فتح خرمشهر در سیستان و بلوچستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات بیت‌المقدس و سالروز حماسه فتح خرمشهر 30 ویژه‌برنامه در 34 نقطه از استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ - 21May 2017
به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار غلام‌نبی کوهکن پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یوم‌الله سوم خرداد، روزی است که معجزه و یاری خداوند در آزادسازی خرمشهر مشاهده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان افزود: به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات بیت‌المقدس و سالروز حماسه فتح خرمشهر 30 ویژه‌برنامه در 34 نقطه از استان سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی شده است که در مجموع حدود 2 هزار و 500 محفل و مجلس در سطح استان برگزار خواهد شد.

سردار کوهکن گفت: از مهمترین برنامه‌ها می‌توان به ویژه‌برنامه‌های صدا و سیما، گردهمایی رزمندگان عملیات بیت‌المقدس استان سیستان و بلوچستان، نواختن گلبانگ و زنگ مقاومت در سراسر استان، حضور در نماز جمعه، دیدار و دلجویی از خانواده‌های شاهد عملیات بیت‌المقدس، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، بازخوانی عملیات بیت‌المقدس و ده‌ها برنامه دیگر اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار