محقق آلمانی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

سیطره صهیونیست‌ها بر تمام فعالیت‌های سیاسی و رسانه‌ای در آلمان

فعال رسانه‌ای آلمانی از سیطره صهیونیست‌ها بر تمام فعالیت‌های سیاسی و رسانه‌ای در آلمان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵ - 22May 2017
صهیونیست‌ها از هولوکاست برای مخفی کردن جنایات خود استفاده می‌کنند«میشائیل اپرسکالسکی» محقق و روزنامه‌نگار آلمانی و تحلیلگر شبکه «راشاتودی» روسیه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، درباره فعالیت‌های رسانه‌های آلمانی اظهار داشت: حلقه‌های حاکم بر کشور آلمان، این رسانه‌ها را مدیریت می‌کنند، که این حلقه‌ها را شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ مرتبط با صهیونیسم اداره می‌کنند.
 
وی افزود: پارلمان هیچ نقشی در اداره رسانه ندارد و کنترل این رسانه‌ها کاملا برعهده این شرکت‌هاست. آن‌ها هستند که به روزنامه‌ها و نشریات خواسته خود دیکته می‌کنند. هرکدام از این جریانات نیز برای خود یک نشریه دارد؛ برای مثال روزنامه «فرانکفورتر آلگمانیه سایتونگ» که شدیدا ضد ایرانی است، در مطلب خود به طور کاملا آزاد به موضوعاتی نظیر اهمیت تلاش برای سرنگونی ایران اشاره می‌کند.

اپرسکالسکی ادامه داد: از سوی دیگر، برای افرادی همچون من، که خود را جزو محور مقاومت می‌دانیم، هیچ فعالیتی در رسانه‌های رسمی و تحت نظر دولت آلمان وجود ندارد؛ زیرا ما از نظر آنان تروریست هستیم.

این محقق آلمانی در ادامه به وضعیت ملت آلمان در برابر فعالیت‌های رسانه‌ای موجود در این کشور اشاره کرد و گفت: بخش قابل توجهی از مردم آلمان، که با آن‌ها در ارتباط هستم، به منابع اطلاعاتی مختلف دسترسی دارند، به همین دلیل و به ویژه پس از جنگ عراق، دیگر به راحتی حرف‌های رسانه‌های آلمانی را در مورد موضوعات بین‌المللی، خصوصا شایعات منتشر شده از سوی این رسانه‌ها مبنی بر وجود حکومت پلیسی در ایران، باور نمی‌کنند. با این حال بخشی از مردم در برابر این نوع دروغ‌گویی‌ها، به سمت تفکر قدیم آلمان یعنی «نازیسم» گرایش پیدا می‌کنند.
 
وی با اشاره به استفاده ابزاری صهیونیست‌ها از حوادث جنگ دوم جهانی اظهار کرد: صهیونیسم از حوادث جنگ دوم جهانی، تنها از داستان هولوکاست استفاده می‌کند؛ زیرا در پوشش آن، قادر است ذهن مردم جهان را از جنایاتی که خود علیه ملت فلسطین انجام می‌دهد، دور کند.

انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها