نماینده کلیمیان در مجلس:

تکرار جنایات رژیم صهیونیستی قلوب تمام یکتاپرستان را به درد آورده است

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکرار مکرر جنایات رژیم صهیونیستی و ارتش اشغالگر اسراییل علیه مردم غزه، بار دیگر قلوب تمام یکتاپرستان خداجوی جهان را به درد آورده است.
کد خبر: ۲۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲ - 23July 2014

تکرار جنایات رژیم صهیونیستی قلوب تمام یکتاپرستان را به درد آورده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر «سیامک مره صدق» نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی و مسوول فنی بیمارستان خیریه دکتر سپیر با ابراز تاسف از سکوت مجامع جهانی نسبت به کشتار بی رحمانه مردم غزه گفت: تکرار مکرر جنایات رژیم صهیونیستی و ارتش اشغالگر اسراییل علیه مردم غزه، بار دیگر قلوب تمام یکتاپرستان خداجوی جهان را به درد آورده است.

وی ادامه داد: ایرانیان کلیمی نیز مانند تمام موحدان، انزجار خود را از این جنایات اعلام میکنند و بار دیگر یادآور میشوند که سکوت شرم آور مدعیان صلح در جهان از عوامل تحریک کننده رفتار غیر انسانی صهیونیستهای غاصب است.
 
مسوول فنی بیمارستان خیریه دکتر سپیر گفت: این موسسه به تاسی از نیات خیر، آمادگی کامل خود را برای پذیرش و درمان مجروحان مظلوم فلسطینی این حادثه اعلام میکند و انتظار دارد که تمام موسسات درمانی، بهداشتی سراسر جهان با اعلام انزجار از رفتار جنایتکارانه ارتش اسراییل در حمله به بیمارستان و موسسات بهداشتی، ناخشنودی خود را از این رفتار وقیحانه اعلام کنند.
 
رژیم صهیونیستی طی دو هفته گذشته با حمله به شهر غزه، بیش از 600 نفر از مردم این منطقه را به شهادت رسانده و شمار زیادی را مجروح و آواره کرده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار