مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

شهدای نوجوان درک عمیقی از ولایت‌پذیری داشتند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: شهدای نوجوان با درک عمیقی که از ولایت‌پذیری داشتند راهی مسیر عاشورایی جبهه‌ها شدند و جان خویش را در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی تقدیم کردند.
کد خبر: ۲۴۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ - 22May 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در منزل شهید سید رضا موسوی، با خانواده این بسیجی شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت مقام صبر و بصیرت خانواده‌های معظم شهدا ابراز داشت: شهدای نوجوان با پرورش یافتن در فضای معنوی خانواده ارزشی خود و درک عمیقی که از ولایت‌پذیری داشتند، راهی مسیر عاشورایی جبهه‌ها شدند و جان خویش را در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی تقدیم کردند.

حسینی خلق حماسه عظیم حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را مورد توجه قرار داد و گفت: مردم قدرشناس کشور ما با حضور در همه عرصه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب، راه شهدا و امام شهیدان را ادامه داده و عمل به رهنمودهای رهبر عزیز انقلاب را همواره مد نظر قرار می‌دهند.

سید اصغر موسوی پدر شهید نیز در این دیدار با ذکر خاطراتی از فرزند شهید خویش اظهار داشت: سید رضا سه مرحله به جبهه اعزام شد و هر بار که به قم برمی‌گشت، با علاقه و سخت‌کوشی تمام در مسجد محل به انجام فعالیت می‌پرداخت.

وی افزود: این شهید با تاسی به قرآن و اهل بیت (ع)، حالات و روحیات معنوی عمیقی در وجود خویش پرورش داده بود که دیگران از درک آن عاجز بودند.

به گزارش دفاع پرس،‌ بسیجی شهید سید رضا موسوی در 13 رجب چشم به جهان گشود و در پنجم مرداد سال 60 هم‌زمان با 21 ماه مبارک رمضان هنگامی که 18 سال داشت، بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن در کرخه به شهادت رسید.

مزار مطهر شهید موسوی در گلزار شهدای شیخان قم قرار دارد.

شهید سیدرضا موسوی؛ تولد در 13 رجب، شهادت در 21 ماه رمضان+تصاویر

شهید سیدرضا موسوی؛ تولد در 13 رجب، شهادت در 21 ماه رمضان+تصاویرشهید سیدرضا موسوی؛ تولد در 13 رجب، شهادت در 21 ماه رمضان+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار