عصر امروز در حوزه هنری؛

نهمین جشنواره طنز سوره برگزیدگان خود را شناخت

نهمین جشنواره طنز سوره با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در حوزه هنری به کار خود خاتمه داد.
کد خبر: ۲۴۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ - 21May 2017
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه نهمین جشنواره طنز سوره با حضور «محسن مومنی شریف، فاضل نظری، مهدی قزلی، ناصر فیض، ابوالفضل زروی نصرآباد» در سالن سوره مهر حوزه هنری برگزار شد.

«ابوالفضل زرویی نصرآباد» با بیان اینکه جشنواره با یک سال و چند ماه تاخیر برگزار می‌شود اظهار داشت: باید از دوستانی که آثارشان را برای داوری به جشنواره ارسال کردند، کسانی که تن به نقد آثارشان دادند، داوران محترم و موسسه سپهر سوره برای همتی که برای برگزاری جشنواره به خرج دادند ، تشکر کنم.

وی افزود: مدیران حوزه هنری اجازه دادند غافله طنز که کارش را در این مرکز شروع کرده و لنگان‌لنگان حرکت می‌کنند، ادامه مسیر دهد و جشنواره طنز مکتوب را مدیریت کردند.

رئیس جشنواره طنز سوره عنوان کرد: در کلیت جریان‌های فرهنگی کشور برخی از برنامه‌ها و افراد هیچ مشکلی ندارند. رهبر انقلاب برخی از چهره‌های فرهنگی را تایید می‌کند اما دستگاه‌های اجرایی قبول ندارند اسم و تقدیری از آن ها شکل‌گیرد و ملاحضاتی را لحاظ می‌کند که هیچکدام از سیاست‌گذاران فرهنگی آن را قبول ندارند.

جوایز بخش ویژه «چالش های اقتصاد مقاومتی» و در بخش نثر به «محسن رضوانی» برای «یک نامه نیمه عاشقانه» و در بخش نظم به «سید امیر سادات موسوی» برای اثر «قیل و قال»، در بخش عکس به «حمیدرضا بازرگانی برای «مردان کوچک» و در بخش کاریکاتور به «احسان گنجی» برای اثر «اقتصاد مقاومتی»، در بخش داستان کوتاه به «علی مهر» برای اثر «فقط ساخت داخل» اهدا شد.

در بخش متن استند آپ کمدی از «سینا نصرالهی» برای «آواز غو»، «رحیه جمال» برای «خاکی باش» تقدیر شد. در بخش نظم عباس احمدی برای «لف و نشر» و حسن حاتمی برای «فضای مجازی» و مجید رحمانی صانع برای«برخورد»، علی سلیمانی برای «هشدار به فرزندم»، عبدالحسین انصاری «نصیحت»، حسین زرتاج اصلی برای « خانه پر ماجرا» تقدیر شدند.

در بخش مقاله «فاطمه تسنیم جهرمی و آیدا پارس پور» تقدیر شدند. در بخش عکس جواد اغلب برای اثر «توهم» و داود ایزدی برای اثر «کم بارشی و کم آبی» تقدیر شدند. در بخش کاریکاتور عالیه مظاهری برای اثر «مقاومت» و «علیرضا پاکدل قوشخانه» برای اثر «ورود تکنولوژی و فناوری بازی های رایانه ای» تقدیر شدند.

در بخش استند آپ کمدی «عبدالرضا صالحی» برای اثر «شیرقوه»، «نیلوفر عبدی» برای اثر «قدیم و جدید» و در بخش نثر اکبر نیتی برای اثر «اگر شبکه های اجتماعی نبود» تقدیر شدند.

در بخش داستان کوتاه «غلامرضا ربیعی» برای اثر« پورشه آلبالویی»، «نیلوفر مالک» برای اثر «دعوای مجازی» و در بخش اجرای استند آپ کمدی از امیر عضود برای اثر «هیچ» و فرامرز خانی برای اثر «ژست» تقدیر شدند.

انتهای پیام/۱۲۱


نظر شما
پربیننده ها