جشن تولد شهید «محمد تقی ارغوانی» در برنامه «به تماشای سرو»

رئیس فرهنگسرای رضوان به همراه کارکنان این مرکز، به مناسبت سالروز ولادت شهید «محمدتقی ارغوانی» در برنامه هفتگی «به تماشای سرو» با خانواده معظم این شهید مدافع حرم دیدار می‌کند.
کد خبر: ۲۴۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ - 21May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، رئیس فرهنگسرای رضوان به همراه کارکنان این مرکز، به مناسبت سالروز ولادت شهید «محمدتقی ارغوانی» در برنامه هفتگی «به تماشای سرو» با خانواده معظم این شهید مدافع حرم دیدار می‌کند.
 
در این برنامه که از ساعت ۱۶ تا ۱۷ (دوشنبه) یکم خردادماه به مناسبت سالروز ولادت شهید مدافع حرم «محمد تقی ارغوانی» در بیت شهید برگزار می‌شود؛ سیره‌ رفتاری و سلوک تربیتی وی در قالب بیان خاطرات از زبان والدین و خانواده معظمش مرور خواهد شد.

شهید «محمدتقی ارغوانی» متولد دوم خرداد ماه ۱۳۵۳ اولین شهید مدافع حرم شهرداری تهران و کارمند روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ است که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و نبرد با نیروهای تروریست تکفیری، داوطلبانه عازم سوریه شد و در ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ به مقام رفیع شهادت نائل شد. نوجوان ۱۴ ساله، «امیرحسین ارغوانی» تنها فرزند این شهید والامقام است.

یادآور می‌شود، تکریم و بزرگداشت خانواده معظم و معزز شهدا در کنار پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون (ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت)، ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان خانواده معظمش به منظور آشنایی بیشتر با سیره‌ رفتاری شهدا و همچنین باز نشر این خاطرات ارزشمند از اهداف برگزاری برنامه هفتگی «به تماشای سرو» است.

منبع: شهید نیوز


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار