بیانیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای برای جبهه مقاومت است

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، در بیانیه‌ای حضور غیرتمندانه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس را پشتوانه‌ای برای جبهه مقاومت دانست.
کد خبر: ۲۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵ - 23July 2014

راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای برای جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این بیانیه آمده است:

نظام سلطه و صهیونیسم امروز بیش از هر زمان دیگری در پی حفظ و بقاء موجودیت خود به توحش و خون ریزی و کشتار مظلومین بی دفاع روی آورده است.

جای جای جهان به ظاهر متمدن امروز شاهد ظلم و بی عدالتی است و فریاد مظلومیت و دادخواهی در هر گوشهای پیچیده است. امروز سازمانهای به ظاهر مدافع حقوق بشر و حامیان دروغین آنها شاهد فجایع عظیمی است که غزه را به حمّامی از خون بدل نموده و روزانه دهها کودک و زن و پیر و جوان بی دفاع و بی گناه در زیر آتش قساوت و زیاده خواهی صهیونیستها در خون میغلطند.
 
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این بیانیه تصریح میکند: در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که با دوراندیشی امام راحل عظیم الشأن به روز قدس نام نهاده شده و در دفاع از مظلومیت و حق خواهی مردم فلسطین و محکوم نمودن جنایات وحشیانه اسرائیل و هم داستانهای این رژیم جعلی، در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر تنفر و انزجار خود را از اقدامات نژادپرستانه و قرون وسطایی دنیای استکبار و به ویژه دست پرورده آنها یعنی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام میداریم.
 
کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در سراسر کشور نیز دوشادوش مردم شریف ایران اسلامی در اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و به پاس حمایت از بیش از نیم قرن مقاومت مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات وحشیانه اسراییل جنایتکار، همراه با سایر اقشار جامعه اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.
 
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید میکند: بی شک حضور گسترده و پرجوش و خروش آزادیخواهان در سراسر جهان به ویژه ملت مسلمان و غیرتمند ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس پشتوانهای خواهد بود برای جبهه مقاومت و آتش ترس و وحشت را در دل جبهه استکبار و در راس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونستی بیش از پیش شعله ور خواهد کرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار