همزمان با یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس؛

کتاب «قفسی که شکست» در یاسوج رونمایی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی کتاب «قفسی که شکست» همزمان با برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ - 22May 2017
کتاب «قفسی که شکست» در یاسوج رونمایی می‌شودسرهنگ امیرعباس آسمند در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، اظهار داشت: آیین رونمایی از کتاب «قفسی که شکست»، همزمان با یادواره شهدای عملیات بیتالمقدس در روز پنج‌شنبه چهارم خردادماه و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب «قفسی که شکست» با موضوع خاطرات آزاده سرافراز «خسرو نیکنام» از سال‌های اسارت در زندانهای عراق به رشته تحریر درآمده است، افزود: این کتاب در معاونت اسناد و مدارک دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده و به همت انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در 106 صفحه به چاپ رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم همکاری همه ادارات و دستگاههای اجرایی در اجرای برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، عنوان کرد: انتظار میرود همه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان، همکاری مطلوبی جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار