به مناسبت سوم خرداد؛

فرماندهان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کنند

فرماندهان دوران دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات الی بیت المقدس، در نمازهای جمعه سراسر کشور قبل از خطبه‌ها به ایراد سخن می‌پردازند.
کد خبر: ۲۴۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ - 22May 2017
فرماندهان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه به ایراد سخن می‌پردازندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سوم خرداد هر سال به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در عملیات الی بیت المقدس، ویژه برنامه‌های متعددی توسط سپاه و بسیج در سراسر کشور برگزار می‌شود که امسال نیز چنین برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.

یکی از این برنامه‌های پیش بینی شده اجرای سه روز جشن در کنار پل خرمشهر است، علاوه بر این برنامه‌های دیگری مانند: تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، نواخته شدن زنگ مقاومت در ساعت 11 صبح در مدارس، برگزاری رزمایش از جمله در دزفول در تاریخ چهارم خرداد، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره)، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه‌های نماز جمعه و کوهپیمایی، برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ ویژه برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد از سه شنبه دوم خرداد که به نام سلحشوری و پایمردی، نامگذاری شده تا جمعه پنجم خرداد که روز ولایت مداری، وحدت و معنویت است، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار