بازدید رایگان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان در سوم خرداد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان رایگان است.
کد خبر: ۲۴۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ - 22May 2017
بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان سوم خرداد رایگان است

سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام مدافع حرم و سردار شهید حاج حسین همدانی اظهار داشت: امروز بدون شک هر آنچه که داریم همه و همه به برکت خون شهدای گران‌قدر است.

وی در ادامه هم‌چنین با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: سوم خرداد بیانگر از خودگذشتگی، ایثار، اقتدار و مقاومت این ملت بزرگ در برابر دشمنان ایران اسلامی است، از این رو سوم خرداد در تقویم به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت غیور ایران اسلامی نام‌گذاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان یادآور شد: همزمان با فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر قهرمان بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان در روز چهارشنبه سوم خرداد برای عموم مردم شریف و ولایتمدار رایگان خواهد بود.

سردار ظفری در پایان یادآور شد: خاطره‌گویی توسط راویان دفاع مقدس و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس و پخش فیلم و نماهنگ با موضوع آزادسازی خرمشهر، شهدای والامقام استان همدان و مدافعان حرم حضرت زینب (س) از جمله برنامه‌های اجرایی در روز سوم خرداد در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان است.

به گزارش دفاع پرس، مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان همه روزه صبح‌ها از ساعت 8:30 الی 12:30 و بعدازظهرها از ساعت 16:30 الی 20 پذیرای عموم مردم است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها