افلاکیان/8

مجالس مصیبت امام حسین (ع) را همیشه برپا دارید

شهید ابراهیم رجایی در قسمتی از وصیتنامه‌اش می‌نویسد: مصيبت مولايم امام حسين (ع) را هميشه برپا داريد چون اسلام به مصيبت ايشان بستگى دارد.
کد خبر: ۲۴۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 22May 2017
مجالس مصیبت امام حسین(ع) را همیشه برپاداریدبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، امروز یکم خردادماه 1396 مصادف با سالروز شهادت 16 نفر از شهدای سبک‌بال استان مرکزی است که خالصانه در راه رسیدن به معشوق راهی جبهه‌های حق علیه باطل گردیده و به پیکار با دشمن متجاوز پرداختند که شهیدان اکبر آقاجانی، نصرت‌الله امانی، سید علی بحری، ابوالقاسم جوادی، قدرت‌الله بیگی، سیف‌الله رنجبر، رضا سرمدی، ابوالفضل غیبی، حبیب‌الله فاتحی، ابوالقاسم محسنی، حمیدرضا محمدی، حسن نجمی، سعید نوری، عزت‌الله هاشمی سنجانی، فریدون وثوقی و ابراهیم رجایی همگی سالروز عروج ملکوتی و عرفانیشان است.

شهید ابراهیم رجایی سوم تیرماه در شهرستان انجدان از توابع استان مرکزی دیده به جهان گشود و در یکم خردادماه سال 61 در عملیات بیت‌المقدس از دنیای خاکی پرکشیده و افلاکی شد.

فرازی از وصیتنامه شهید رجایی:

وصيتنامه اينجانب ابراهيم رجايى است خدمت پدرم محمدجعفر رجايى انجدانى و هر كه را كه اين نوشته‌ام را به او بدهد.

اقرار می‌كنم به يگانگى خداوند و حضرت خاتم محمد (ص) و عصمت فاطمه زهرا (س) و امامت على (ع) و يازده فرزندش كه آخرين آن که روزى خواهد آمد و شهادت و اقرار به رجعت ائمه و سلطنت امام حسين (ع) و شهادت و حشر و نشر و صراط و ميزان.

اما بعد، پدر دوست داشتم كه خدمت شما برسم و حلاليت بطلبم از شما و همه اقوام وليكن چون احساس مى‌كردم كه سنگينى عجيبى تمام بدنم را گرفته و نمى‌توانم شاهد باشم كه اسلام غريب باشد و بدون اجازه شما و مادرم و حتى حاج قاضى‌زاده رفتم و اما اگر بازنگشتم كتابهايم را براى اسماعيل وقف كردم كه اگر طلبه باشد و دوست دارم طلبه باشد مال او باشد و اگر نه كتب عربى را به كتابخانه مسجد حاج محمد ابراهيم بدهيد و بقيه را بفروشيد و به حساب امام بريزيد و اما آنچه نقدينه دارم و آنچه كه طلب از دوستانم دارم هر كه را در سر دفترچه‌ام نوشته‌ام برويد وصول كنيد وليكن فشار نياوريد خودشان می‌دهند بعد چون چند روزى روزه قضا دارم اجالتا يک ماه روزه و اجالتا يک سال نماز براى من بدهيد دوستانم بخوانند و از بقيه آنها يک گوسفند نذر كرده‌ام براى آن كه اگرخرمشهر فتح شود سر ببريد و نصف را سه قسمت كنيد يک قست را به خواهرم بدهيد خودش می‌داند و هر چه می‌خواهد بخرد من اميدها برايش داشتم و دنبال مال دنيا نباشيد و دو ثلث بقيه را براى خودت و مادرم باشد.

مادر مرا حلال كن، برادرهايم و خواهرانم را اول به خدا مى‌سپارم و بعد به شما مى‌سپارم.

و بعد پدر و دوستان، پيرو ولايت فقيه باشيد در هر زمان و هر شخص باشد، گوش به حرف مردم ندهيد، و بعد مصيبت مولايم امام حسين (ع) را هميشه برپا داريد چون اسلام به مصيبت ايشان بستگى دارد.

چون الان عازم خط مقدم هستم اين نوشته را با عجله نوشتم، به خط مقدم مى‌روم. به اميد اينكه به علی‌اكبر امام حسين (ع) ملحق شوم اگرخدا قبول كند. خداحافظ مادر و خواهرم رضايت ندارم برايم گريه كنيد ولى اگر گريه می‌كنيد براى حضرت زينب (س) گريه كنيد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها