حضور سازمان سینمایی حوزه هنری با 20 اثر در بازار فیلم «کن»

سازمان سینمایی حوزه هنری با 5 فیلم بلند سینمایی، 4 فیلم مستند و مجموعه‌اى از فیلم‌هاى كوتاه در بازار فیلم جشنواره کن حضور دارد.
کد خبر: ۲۴۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ - 22May 2017
حضور سازمان سینمایی حوزه هنری با 20 اثر در بازار فیلم کن
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سازمان سینمایی حوزه هنری که یکی از مهم‌ترین مراکز تولیدکننده و توزیع کننده فیلم‌های بلند سینمایی، مستند، کوتاه و انیمیشن در ایران محسوب می‌شود در غرفه‌ای مستقل (Riviera 10 D) در بازار بین‌المللى هفتادمین جشنواره فیلم كن حضور دارد.

سازمان سینمایی حوزه هنری با فیلم‌های بلند سینمایی «زیر سقف دودی»، «بیست و یک روز بعد»، «ایتالیا ایتالیا»، «کمدی انسانی» و «فصل نرگس» و فیلم‌های مستند «خواهران غریب»، «تهران هنر مفهومی»، «جام جهان‌بین» و «غزال ایرانى» و مجموعه‌اى از فیلم‌هاى كوتاه، باشگاه فیلم سوره شامل «خارجه»، «دایو»، «دوئل»، «ماه در خانه»، «خاطره»، «مادر»، «به همین سادگی»، «گزارشگر»، «آلبالو»، «سیخفیل» و «مزاحم» در این بازار شرکت کرده است.

تاكنون نمايندگان اين سازمان با توزيع كنندگان و خريداران بين‌المللى از كشورهاى آلمان، چين، فرانسه، آمريكا و .... مذاكراتى انجام داده و ملاقات‌هايی با دبيران جشنواره‌هاى بين‌المللى از جمله پوسان، توكيو، ونيز، دبى، سن سباستين، پالم اسپرينگ و ... داشته‌اند.

بازار فیلم کن که هر سال همزمان با جشنواره بین‎‌المللی فیلم کن برگزار می‌شود، 27 اردیبهشت‌ماه با حضور توزیع‌کنندگان، خریداران، نمایندگان کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی و نمایندگان جشنواره‌های معتبر بین‌المللی آغاز به کار کرد و تا 5 خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها