مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

عزت و عظمت کشور در سایه فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در دیدار با خانواده شهیدان معروفخانی گفت: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری خانواده آن‌ها و عزت و عظمت این ملت و کشور در سایه فرهنگ شهادت است.
کد خبر: ۲۴۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 22May 2017
عزت و عظمت کشور در سایه فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ «علی مهدیخانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با خانواده شهیدان علی و یاور معروفخانی دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری خانواده آن‌ها و عزت و عظمت این ملت و کشور در سایه فرهنگ شهادت است.

وی افزود: شهدا قبل از انقلاب، مسیر پیروزی انقلاب و بعد از آن، با رشادت در دوران دفاع مقدس، امنیت و آزادگی را در کشور به ارمغان آوردند.

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است، تصریح کرد: ما امنیت امروزمان را مدیون شهدا هستیم، شهدایی که در دفاع از میهن اسلامی و انقلاب جانانه جانفشانی کردند.

وی با اشاره به ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، گفت: در نظر است، رشادت‌های شهید «یاور معروفخانی» در قالب کتاب دفاع مقدس جمع آوری و برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده گردهم آید.

در این دیدار برادر شهیدان معروفخانی به بیان خاطراتی از شهیدان علی و یاور معروفخانی پرداخت.

در پایان از خانواده شهیدان معروفخانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار