به یاد شهید محمد اسدی؛

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در مشهد برگزار می­‌شود

در آستانه فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت فرمانده جبهه مقاومت شهید محمد اسدی، اجتماع مدافعان حرم در مشهدالرضا برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 22May 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهد، اجتماع بزرگ مدافعان حرم در آستانه فرارسیدن اولین سالگرد شهادت فرمانده جاویدالاثر مدافع حرم شهید محمد اسدی در مشهدالرضا برگزار می‌ شود.

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، و رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (س) و همرزمان شهدا پنجشنبه چهارم خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام موسی ابن جعفر (ع) مجتمع منتظریه واقع در هاشمیه 20 برگزار خواهد شد.

همچنین جهت ادای احترام به این شهید والامقام دوستان و همرزمان شهید صبح روز پنجشنبه چهارم خردادماه ساعت 9:30 بر یادمان شهید حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش دفاع پرس، شهید جاویدالاثر محمد اسدی از بسیجیان مشهد بود که با نام جهادی غلامعباس در حالی که مسئولیت جانشینی محور و فرماندهی گردان خط‌شکن را بر عهده داشت در 18 خردادماه سال گذشته، مصادف با اولین روز از ماه مبارک رمضان در خلصه واقع در جنوب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش هم‌چنان به وطن بازنگشته است.

با شهادت این فرمانده دلاور خراسانی تشییع نمادینی برای او در مشهد برگزار شد و در بهشت رضا یادمانی برای شهید اسدی ساخته شد.

اجتماع مدافعان حرم در مشهدالرضا برگزار می­ شود 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها