نقد «دیدار پس از غروب» با حضور همسر شهید «نوروزی»

کتاب «دیدار پس از غروب» خاطرات همسر شهید مدافع حرم «مهدی نوروزی» در فرهنگسرای تهران نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ - 22May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نشست نقد و بررسی کتاب «دیدار پس از غروب» به قلم «منصوره قنادیان» در فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود.

«دیدار پس از غروب» عنوان کتابی از مجموعه مدافعان حرم انتشارات روایت فتح است که به شهید «مهدی نوروزی» می‌پردازد. این کتاب را «منصوره قنادیان» نوشته است.

«مهدی نوروزی» متولد خرداد 1361 بود که سی‌ام دی‌ماه 1393 درنبرد با گروه تکفیری و تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید. «دیدار پس از غروب» حاصل گفت‌وگوی نویسنده با خانواده و همسر شهید است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «دنبال کارهای انتقالی دانشگاهم بودم تا بیایم تهران. آقا مهدی هم کارهایش زیاد شده بود. دیر می‌آمد خانه. گاهی تا 11 شب سرکار بود. من هم سرم را باکلاس‌های جورواجور شلوغ کرده بودم. جای خالی آقا مهدی توی خانه اذیتم می‌کرد. هر روز یک کلاس تفسیر می‌رفتم. یک روز نهج‌البلاغه، یک روز احکام و روز دیگر تفسیر قرآن. محرم شد. روزهای اول تهران بودیم. از چشم‌هایش می‌خواندم که دوست دارد روز عاشورا سر مزار پدرش باشد. از طرفی من هم دوست داشتم دومین سالگرد برادرم را در کرج باشم. دوست نداشتم برویم کرمانشاه. وقتی از دل‌تنگی‌اش برایم گفت قبول کردم که برویم کرمانشاه. طاقت دیدن ناراحتی‌اش را نداشتم. گفت: تا سالگرد برادرت تهران باشیم بعد برویم کرمانشاه».

«دیدار پس از غروب» را انتشارات روایت فتح با شمارگان یک هزار و 100 نسخه، قطع پالتویی، 88 صفحه و به بهای 55هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.

در این برنامه «مریم عظیمی» همسر شهید از دوران زندگی مشترک شان نقل خواهد کرد و منصوره قنادیان به نقد و بررسی این کتاب خواهد پرداخت، علاقه‌مندان جهت شرکت دراین برنامه می‌توانند با مراجعه به فرهنگسرای تهران به نشانی : انتهای بزرگراه حکیم غرب سه‌راه دهکده المپیک خیابان ساحل بوستان باغ در این نشست شرکت کنند.

منبع: تی نیوز

نظر شما
پربیننده ها