کیانی خبر داد؛

حمایت قرارگاه سازندگی خاتم از ایده‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی

رئیس مرکز تحقیقات و خودکفایی قرارگاه سازندگی خاتم گفت: در حوزه تجهیزات ریلی مانند ترکشن پست‌ها و تجهزات برقی مورد استفاده در متروها با جهاد دانشگاهی جلساتی داشته‌ایم و هم‌اکنون نیز اعلام می‌کنیم که از دانشجویان و ایده‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۲۴۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ - 22May 2017

حمایت قرارگاه سازندگی خاتم از ایده‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «مجید کیانی» رئیس مرکز تحقیقات و خودکفایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار داشت: اعتقاد ما این است که قرارگاه باید به سمت دانش‌ بنیان شدن و پروژه‌هایی که برای اولین‌بار در کشور اجرا می‌شود برود؛ برای مثال در پروژه ساخت پل صدر، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تکنولوژی ساخت پل سگمنتی را برای اولین بار وارد کشور و پیاده کرد.

وی در مورد فعالیت‌های تحقیقاتی قرارگاه افزود: در حوزه کارهای تحقیقاتی نیز فعالیت‌هایی را در دست کار داریم که به خودکفایی منجر خواهد شد. امروز در حوزه فعالیت‌های مترویی وابستگی‌هایی داریم که تلاش می‌کنیم این وابستگی را از بین ببریم؛ از این رو لازم است از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

کیانی در پایان به فعالیت‌های مرکز تحقیقات پرداخت و بیان کرد: ما امروز در مرکز تحقیقات بحثی با موضوع پروژه‌های تونلی با حفاری دستگاه‌های شیل‌دار را مورد مطالعه قرار دادیم و استانداردهای این موضوع را ترجمه کردیم و آن را به نام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به چاپ خواهیم رساند و امیدواریم مهندسان مشاور و شرکت‌های دانش‌بنیان در این موضوع ما را همراهی کنند تا به استانداردهای خوب و جدیدی برسیم.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها