فاتحان شهر خون/5

پیروی از ولایت فقیه تنها کلید پیروزی است

شهید عبدالرزاق فرجاد در قسمتی از وصیتنامه خود می‌نویسد: کلید پیروزی ما پیروی کامل از ولایت فقیه است و هر کس با هر نام و نشانی که غیر از این باشد نابود است.
کد خبر: ۲۴۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ - 24May 2017
به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، عملیات بیت‌المقدس یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین عملیات‌ها در جریان هشت سال جنگ تحمیلی بود که نزدیک به 292 نفر از شهدای استان مرکزی در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که سیزده کبوتر سبکبال از استان مرکزی در لیست شهدای شاخص این عملیات قرار دارند که شهیدان نیازعلی طالبی، علی سبحانی، حسنعلی احمدی، خلیل ملاطاهری، حسن آندی، سرهنگ یدالله راجیان، علیرضا ابراهیمی، غلامحسین سلیمانی، عبدالرزاق فرجاد، غلامحسین عطیفه، فتح‌الله محسن‌آبادی، سعید پرویزیان و محمود چقایی همگی در عملیات بیت‌المقدس به دیدار پروردگار خود شتافته و در لیست شهدای شاخص استان مرکزی قرار گرفتند.

شهید عبدالرزاق فرجاد یکم مهرماه 1340 در شهرستان اراک دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ وظیفه اصلی خود را در این دید که در میدان پیکار حضور یافته و با دشمنان کوردل به مبارزه بپردازد.

سرانجام در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر با مسئولیت فرمانده گروهان از تیپ 71 روح‌الله و گردان امام حسن (ع) به خرمشهر اعزام و در نوزدهم اردیبهشت‌ماه به شهادت رسید.

فرازی از وصیتنامه شهید فرجاد:

اذا جاء نصرالله والفتح...

بنابه شنا ختن رسالت انسانی و هدف از آفرینش انسان شهادت را که یکی از درهای ورود بهشت را با آگاهی کامل به جان خریده وان‌شاالله که بتوانم از مادیات دل کنده و با نیت خالص تا انتهای این راه را بپیمایم.

خدایا تو را شکر می‌گذاریم که نعمت جهاد را به ما ارزانی داشتی و آن دلهایی را که آرزو داشتند در کنار امام حسین (ع) با کفار جنگ کنند و خونشان ریخته شود در کنار حسین زمانه ما و ادامه دهنده راه انبیا و ائمه در سرزمین کربلای ایران و عاشوراهای آن این افتخار را نصیبمان کنی.

خدایا این پدر مهربان امت حزب‌الله، این ولی فقیه، این روشنگر راهمان و نجات دهنده ما از ذلت و پستی و این موسی زمان را تا انقلاب مهدی حفظ فرما.

تنها توصیه برادر کوچکتان این است که کلید پیروزی ما پیروی کامل از ولایت فقیه است و هر کس با هر نام و نشانی که غیر از این باشد نابود است.

کسانی که خود را از امت حزب‌الله جدا کنند و به اصطلاح مخفی‌کاری و به دنبال اسم و نام باشند و از حزب‌الله جدا و از ولایت فقیه فاصله بگیرند نابود می‌شوند.

با بدحجابی سخت مبارزه کنید و برای طول عمر امام دعا کنید و توصیه من به خانواده‌ام و همسرم این است که رسالت زینبی خود را هرگز فراموش نکنند و بدانید که با اوست که بکشیم یا کشته شویم.

والسلام علیکم عبدالرزاق فرجاد

انتهای پیام/



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار