مجتهدزاده در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری نشست‌های تخصصی رسانه حوزه زنان و دفاع مقدس تا پایان خردادماه

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری نشست‌های تخصصی رسانه حوزه زنان و دفاع مقدس تا پایان خرداد ماه در خبرگزاری دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ - 23May 2017

برگزاری نشست تخصصی رسانه حوزه زنان و دفاع مقدس تا پایان خردادماه«مریم مجتهدزاده» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از آغاز برگزاری نشست‌های تخصصی رسانه حوزه زنان و دفاع مقدس در خبرگزاری دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: در این نشست‌ها میزبان حداقل پنج نفر از فعالان، نخبگان و صاحبنظران حوزه زنان و دفاع مقدس تا پایان خرداد ماه خواهیم بود.

وی افزود: در اولین روز از این نشست و همزمان با سوم خرداد ماه مصادف با آزادسازی خرمشهر که در تقویم کشورمان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامیده شده است؛ میزبان زنان مقاوم خرمشهر هستیم. در این روز میزبان سرکار خانم زمانی (همسر شهید عزیز موسوی»، حورسی، طالب زاده، جهان آرا (خواهر شهیدان عزیز جهان آرا) خواهیم بود.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در تشریح اهداف برگزاری نشست تخصصی رسانه در حوزه زنان و دفاع مقدس، گفت: هدف از برگزاری نشست تخصصی رسانه در حوزه زنان و دفاع مقدس، آشنایی هر چه ملموس‌تر فرزندان دهه سوم و چهارم انقلاب اسلامی با رشادت‌های دلیر مردان و شیرزنان کشورمان که امروز امنیت، آرامش و آسایش کشورمان مرهون ایثار و مجاهدت آنها هستیم است.

مجتهدزاده تبیین اصول سبک زندگی ایرانی – اسلامی با بهره گیری از آموزه های دوران دفاع مقدس را از دیگر اهداف برگزاری نشست های تخصصی رسانه حوزه زنان و دفاع مقدس دانست.

وی در پایان تاکید کرد: در روزهای آتی نیز از نویسندگان فعال در دفاع مقدس، خبرنگاران و نخبگان رسانه نیز برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار