معاون روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز خبر داد؛

اجرای ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در استان البرز

معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۴۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ - 23May 2017
ویژه برنامه های گرامیداشت «3 خرداد» استان البرزحسین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در البرز با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده جهت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در سطح استان اظهار داشت: به مناسبت گرامی‌داشت این حماسه غرورآفرین، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح راس ساعت 8 صبح در امامزاده محمد (ع) کرج در جوار گلزار شهدا برگزار خواهد شد و پس از آن با حضور خانواده‌های شهدا و نیروهای مسلح مراسم کلنگ‌زنی ساماندهی قبور مطهر شهدا انجام می‌گیرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز افزود: روز سوم خرداد ساعت 17 مراسم تشریح عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر توسط سردار حسین دقیقی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مکان کانون فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع)  برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در روز سوم خرداد برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه‌های متنوع، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در جوار حرم شهدای گمنام دانشگاه‌ها، شب شعر با حضور شعرای استان، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس و پخش صوت پیروزی در ساعت 11 صبح در ادارات و دانشگاه‌ها و پخش اذان شهید گروسی هنگام اذان ظهر از صدا و سیمای استانی از برنامه‌های اجرایی در استان البرز می‌باشد.

بابایی خاطرنشان ساخت: طی توافق انجام شده با صدا و سیمای استان به مدت چهار روز فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس از شبکه استانی صدا و سیما پخش خواهد شد.

معاون روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز بیان داشت: در روز پنج‌شنبه چهارم خرداد همایش بزرگ «یاد یاران» ویژه تقدیر از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با سخنرانی سردار عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه در کانون فرهنگی سپاه برگزار می‌شود که در این مراسم از یادگاران و ایثارگران حماسه‌ساز دوران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل خواهد شد.

وی در پایان گفت: برنامه‌های متنوعی مانند حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه در سطح شهرستان‌های استان البرز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها