امیر گلفام خبر داد؛

اکران فیلم «تصمیم نهایی» در سینما آزادی تهران

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: سوم خرداد فیلم «تصمیم نهایی» ساخته این سازمان، در سینما آزادی تهران اکران می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ - 23May 2017
فردا؛ اکران فیلم «تصمیم نهایی» در سینما آزادی تهران
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در آیین تجلیل از حماسه آفرینان ارتشی عملیات بیت‌المقدس که صبح امروز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، اظهار داشت: باید قدر کسانی که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از این کشور فدا کردند را بدانیم و از تلاش‌های آنان قدردانی کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: 35 سال پیش در روزهای نخست سال 61، عملیات فتح‌المبین انجام شد و‌ چند روز از عملیات نگذشته بود که شهید صیادشیرازی فرماندهان ارتش را جمع کرد و در مورد عملیات بیت‌المقدس و انجام آن سخن گفت که فرماندهان با تعجب گفتند نیروها خسته‌اند و تازه عملیلت فتح‌المبین تمام شده است که شهید صیاد‌ گفت دشمن تا به خود نیامده باید به آنان ضربه زد.
 
امیر گلفام عنوان کرد: عملیات بیت‌المقدس از نظر وسعت، تعداد اسرا و دستیبابی به اهداف مورد نظر که یکی از آن‌ها آزادسازی خرمشهر بود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
وی بیان کرد: در هشت سال جنگ 2.5 میلیون سرباز و 215 هزار نفر از کارکنان کادر نیروهای ارتش در جبهه‌ها حضور داشتند.
 
امیر گلفام تصریح کرد: تلاش داریم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم و در این رابطه اسناد بسیاری را برای انتشار کتاب‌های ادبی جمع‌آوری و همایش‌های فرهنگی بزرگی را برگزار کرده‌ایم و همچنین تولیدات نمایشی داشته‌ایم، لذا اولین فیلم دفاع مقدسی که توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با عنوان «تصمیم نهایی» تولید شده، فردا در سینما آزادی تهران اکران می‌شود. 
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار