در بازدید سردار دکتر کارگر از مجموعه روزنامه جوان مطرح شد؛

ایجاد همکاری‌های دوجانبه بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با روزنانه جوان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار امروز از مجموعه روزنامه جوان از ایجاد فضای جدید برای همکاری دو جانبه خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ - 23May 2017
ایجاد همکاری‌های دوجانبه بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با روزنانه جوانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس؛ سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز دوم خرداد ماه به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در محل ساختمان روزنامه جوان حاضر شد.

سردار کارگر ضمن بازدید از بخش های مختلف تهیه خبر و فضای تحریریه با خبرنگاران مجموعه دیدار و گفت و گو کرده و در نشستی با دکتر عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان به تشریح راه‌های همکاری‌های دو سازمان پرداخت.

اعلام آمادگی روزنامه جوان برای تولید محتوای اثرگذار در حوزه ایثار و مقاومت

در این دیدار گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان با اشاره به آمادگی این مجموعه برای همکاری دو جانبه در حوزه ایثار و شهادت گفت: روزنامه جوان تنها روزنامه‌ای است که سرویس مستقل ایثار و مقاومت دارد. اعتقاد داریم اگر همه رسانه‌ها در این فضا وارد می‌شدند، در فرهنگ عمومی ایثار و مقاومت اثرگذارتر می‌شدند.

وی با اشاره به فعالیت‌های روزنامه جوان در حوزه دفاع مقدس گفت: 50 درصد محتوای کار شده در حوزه ایثار و مقاومت، مصاحبه با خانواده شهدا و بخش دیگر تبیین دفاع مقدس و معرفی الگوهای انسانی است.

گنجی بیان کرد: در سرویس تاریخ بیش از 40 درصد محتوا به انقلاب و دفاع مقدس برمی‌گردد لذا با توجه به ظرفیت انسانی موجود، برای تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی از صفحه ایثار و مقاومت به عنوان یکی از پربازدیدترین صفحات روزنامه یاد کرد و دلیل آن را نبود بخش ایثار و مقاومت در رسانه‌های دیگر دانست.

هدف عملیات بیت المقدس فراتر از فتخ خرمشهر بود
 
سردار کارگر نیز با اشاره به روز سوم خرداد به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی این نامگذاری را نوعی نشانه دانست و گفت: پیروزی ما در خرمشهر نشان داد هرجا مقاومت کردیم پیروز شدیم و این فرمول در زمینه های مختلف جواب داده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سوم خرداد را مبدا تحول در کشور دانست و گفت: از این تاریخ "ما می‌توانیم" را باور کردیم.

وی هدف عملیات بیت المقدس را فراتر از آزادسازی خرمشهر دانست و بیان داشت: در این عملیات به درجه‌ای از خودباوری رسیدیم که به فراتر از مرزهای کشور فکر کردیم.

سردار کارگر افزود: هرجا خداوند را در نظر گرفتیم پیروز شدیم و عملیات بیت‌المقدس تکلیف جنگ را مشخص کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از روزنامه جوان به عنوان یک روزنامه ارزشی یاد کرد و گفت: در این روزنامه به موضوع دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی پرداخته می‌شود بنابراین انتظار می‌رود که در حوزه ایثار و مقاومت پیشرو باشد.

سردار کارگر نیز برای همکاری‌های دوجانبه بین روزنامه جوان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: امروز هرچه داریم از دفاع مقدس و از رزمندگان آن دوران و فرهنگ دفاع مقدس است. در دفاع مقدس درگیر جنگ نرم و جنگ سخت توامان بودیم.

وی همچنین در پایان از ایجاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مجازی در آینده خبر داد.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار