رونمایی از غرفه شهدای مدافع حرم و امنیت کشور در موزه شهدای آمل

غرفه ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت کشور روز (سه شنبه) در آستانه سالروز تاریخی فتح خرمشهر در موزه شهدای شهرستان «آمل» رونمایی شد.
کد خبر: ۲۴۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ - 23May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آیین رونمایی از غرفه دو شهید امنیت کشور و پنج شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) شهرستان «آمل» با حضور خانواده‌های این شهدا و مدیران شهرستانی در موزه شهدای این شهر در بقعه «میر بزرگ» برگزار شد.

«احمد سیفیان عمرانی»، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل درحاشیه این مراسم گفت که غرفه مربوط به شهدای مدافع حرم و امنیت کشور شامل آثار، دست‌نوشته و وصیت نامه‌های این شهداست که از سوی خانواده‌های آنان به موزه شهدای آمل تحویل داده شد.
وی افزود: پیش از این موزه شهدای «آمل» به غرفه‌های دوران انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن این شهرستان اختصاص داشت که با رونمایی از غرفه شهدای امنیت و مدافع حرم، تعداد غرفه‌های تخصصی این موزه نیز افزایش یافته است.

وی هدف از راه‌اندازی غرفه شهدای مدافع حرم و امنیت در موزه شهدای «آمل» را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنائی نسل جوان به عنوان ادامه‌دهنده و تداوم بخش راه این شهدا برشمرد.

شهرستان آمل در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و سال‌های پس از آن برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی یکهزار و 44 شهید تقدیم کرده است.

منبع: شهید نیوز

نظر شما
پربیننده ها