عضو مجلس علمای بحرین مطرح کرد:

بازداشت کلیه متحصنان داخل منزل «شیخ عیسی قاسم»/ فاجعه‌ای بزرگ در «الدراز» جریان دارد

عضو مجلس علمای بحرین گفت: اخبار رسیده حاکی از آن است که منزل «شیخ عیسی قاسم» مورد هجوم قرار گرفته و متحصنین در داخل منزل وی بازداشت شده اند.
کد خبر: ۲۴۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ - 23May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، در‌پی اعلام حکم یک سال حبس تعلیقی «آیت الله شیخ عیسی قاسم» و مصادره اموال خمس از حساب ایشان، نیروهای امنیتی بحرین با حمله به منطقه «الدراز» مردم این منطقه را به خاک و خون کشیدند.

«حجت الاسلام شیخ محمد خجسته» از اعضای جنبش «الوفاق» و عضو ارشد مجلس علمای بحرین در خصوص آخرین اخبار منطقه «الدراز» در گفت‌و‌گویی گفت: حمله همه جانبه به منطقه «الدراز» از سوی نیروهای نظامی و امنیتی و کماندو‌های آل‌خلیفه از شب گذشته تاکنون ادامه دارد .

وی ادامه داد: این نیروهای نظامی با حمایت نیروهای دفاعی خارج از «الدراز» حمایت و پشتیبانی می‌شوند در واقع شرایط منطقه «الدراز» یک جنایت و فاجعه بزرگ است که تاکنون یک شهید و صدها مجروح بر جای گذاشته است در واقع وضعیت برخی از این مجروحین وخیم است و آل‌خلیفه مانع از درمان مجروحان می‌شود و زندگی آن‌ها با خطر جدی روبرو است.

حجت الاسلام خجسته تصریح کرد: نیروهای نظامی آل‌خلیفه به منزل «شیخ عیسی قاسم» نزدیک شده و منزل ایشان را محاصره کرده‌اند و آنجا درگیری‌های گسترده میان نیروهای نظامی و جوانان و فداییان «شیخ عیسی قاسم» جریان دارد .

روحانی بحرینی گفت: علمای بحرین مردم را به پوشیدن کفن در همه‌جای بحرین و حرکت به سمت «الدراز» دعوت کرده‌اند و حمایت از جان «شیخ عیسی قاسم» را تکلیف شرعی دانسته‌اند.

عضو ارشد مجلس علمای بحرین ادامه داد: اگر حکومت آل‌خلیفه بخواهند کربلایی را در بحرین رقم بزنند ما فرزندان کربلا هستیم و شیفته شهادت.

روحانی بحرینی پیرامون شرایط صحت و سلامت «شیخ عیسی قاسم» گفت: ما از شرایط سلامت و جسمی شیخ تاکنون اخبار دقیقی نداریم و تنها خبر ما این است که اطراف منزل «شیخ عیسی قاسم» محاصره است.

وی افزود: البته اخبار رسیده حاکی از آن است که منزل شیخ مورد هجوم قرار گرفته و متحصنین در داخل منزل ایشان بازداشت شده‌اند .

منبع: حوزه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار