استاندار مازندران:

آزادسازی خرمشهر تجلی ايثار و مقاومت ملت بود

استاندار مازندران با صدور پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در عملیات بیت‌المقدس را تجلی ایثار، مقاومت و شجاعت فرزندان سرافراز ملت ایران در مقابل دشمنان عنوان کرد.
کد خبر: ۲۴۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ - 24May 2017
آزاد سازی خرمشهر تجلی ايثار، مقاومت ملت بودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در پیامی سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامي داشت.

در این پیام آمده است: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در عملیات بیت‌المقدس تجلي ايثار، مقاومت و شجاعت فرزندان سرافراز اين ملت در مقابل دشمنان بود.

رزمندگان برومند سپاه اسلام و فرزندان غیور حضرت روح‌الله (ره) با عزم و اراده و ايمان خود آنچنان حماسه‌ای در خرمشهر خلق كردند كه رژيم مزدور صدام و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن احساس ذلت و خواری كردند.

در بخشی ديگر از اين پیام تصريح شده است: آزادسازی خرمشهر حقيقتا از مولفه‌های تعیین‌کننده دفاع مقدس در سال دوم جنگ تحمیلی بود كه معادلات و محاسبات ابرقدرت‌های شرق و غرب در عرصه جنگ تحمیلی را از هم پاشيد و موجب شگفتی و تعجب همگان شد.

استاندار مازندران در بخش ديگری از پیام خود تاكيد كرد: امروز هم حفظ و نشر فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس و بازخواني و بازسازی حماسه بی‌بديل مقاومت و پایداری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس براي نهادینه کردن فرهنگ بسیج و مقابله با جبهه‌های شبیخون فرهنگی و جنگ اقتصادی دشمن به ويژه برای نسل جوان از ضروريات است.

در بخش پايانی اين پیام آمده است: امسال سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حماسه شکوهمند ملت غيور ايران و مردم هوشمند مازندران در انتخابات ریاست جمهوری تقارن يافت كه اين حماسه سترگ عزت، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامي را يكبار ديگر متجلی ساخت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار