استاندار سمنان:

حماسه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود

استاندار سمنان گفت: حماسه فتح خرمشهر نقطه عطفی به شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم و دعای خیر مردم رنج‌کشیده اما پرصلابت ایران به منصه ظهور رسید.
کد خبر: ۲۴۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ - 24May 2017

حماسه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، محمدرضا خباز به مناسبت سالروز حماسه غرورآفرین فتح خرمشهر پیام تبریکی صادر کرد.

در پیام استاندار سمنان آمده است: در تقویم پرحماسه انقلاب اسلامی ایران و در تاریخ پرفراز و نشیب هشت سال دفاع مقدس، برگه‌های سرشار از حس غرور، افتخار و اقتداری به چشم می‌خورد که نه‌تنها نشان از غیرت و همت ایرانیان، بلکه گویای نبوغ و صلابت شیرمردانی است که ایمان و جهاد را به‌منزله دو بال برای پرواز در آسمان رهایی و آزادگی دانسته و عاشقانه به‌سوی حضرت محبوب پرواز کردند.

در این میان، حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر، به‌عنوان نقطه عطفی به شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم و دعای خیر مردم رنج‌کشیده اما پرصلابت ایران به منصه ظهور رسید.

سالگشت حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه اوج توانایی و عزت مجاهدانی است که گمنامی و خوش‌نامی جهاد در راه حق و عقیده را تا پای جان بر وسوسه‌های دنیوی و خواسته‌های مادی ترجیح داده و برای همیشه نام ایران عزیز را به سرافرازی و ماندگاری پیوند دادند.

بی‌تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر در هر سال مجال مغتنمی است برای مرور دوباره رشادت و دلیری فرزندان این سرزمین و بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

با ادای احترام به ساحت بلند شهدای والامقام این نصر عظیم و با گرامیداشت یاد و خاطر بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به‌ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان، تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سایه رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش بیش از پیش دولت تدبیر و امید، از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار