در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز برگزار شد

در سالروز حماسه فتح خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز در صحن امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ - 24May 2017
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرزبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در صحن امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این مراسم ضمن تقدیر از فداکاری و صبر خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم در تشریح عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس اظهار داشت: در عملیات آزادسازی خرمشهر فقط مساله آزادکردن خاک نبود، غیر از بازپس‌گیری جغرافیایی، نمایش قدرت و توان نیروهای حزب‌الله مطرح بود زیرا صدام گفته بود اگر ایرانی‌ها خرمشهر را باز پس بگیرند من کلید شهر بصره را به آن‌ها خواهم داد که البته هرگز به این حرف عمل نکرد.

سردار سید یوسف مولایی افزود: توان نظامی ما کم بود، اما به علت توکل و اخلاص رزمندگان، خداوند به ما توجه کرد و مارا یاری کرد و به همین خاطر حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «فتح خرمشهر، فتح ارزش‌ها بود».

وی بیان داشت: در زمان حال نیز حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌فرمایند «خرمشهرها در پیش است» اگر ما به جای ترس از ابرقدرت‌ها از خدا بترسیم و به او توکل کنیم، آن زمان پیروزی از آن ما خواهد بود.

پس از سخنرانی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ، امام جمعه کرج و سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان به همراه فرماندهان و مسئولان ارشد استانی با حضور بر قبور مطهر شهدای گلزار امامزاده محمد (ع) ادای احترام نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار