به‌مناسبت سوم خرداد؛

نشست خاطره‌گویی زنان پشتیبان جنگ در «مهریز» برگزار شد

نشست خاطره گویی زنان پشتیبان جنگ شهرستان «مهریز» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و به همت دفتر سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 24May 2017
«کبری رضوانی» مسئول دفتر سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس از یزد، با اشاره به برگزاری نشست خاطره گویی زنان پشتیبان جنگ در شهرستان مهریز، اظهار داشت: در این مراسم که با همکاری حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء مهریز برگزار شد، جمعی از مادران، همسران و خواهران شهدا و ایثارگران، بسیجیان و بانوان مهریزی حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست خاطره‌گویی سه تن از زنان قهرمان و پشتیبان فعال در 8 سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند.

نشست خاطره گویی زنان پشتیبان جنگ در مهریز 

رضوانی اذعان کرد: این سومین نشست از سلسه جلسات خاطره گویی زنان بود که به یمن آزاد سازی خرمشهر و با هدف حفظ  و نشر دلاوری ها، فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های زنان در دوران جنگ تحمیلی برگزار شد.

وی ادامه داد: این سلسه نشست‌ها، امسال به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، چرا که بیان تلاش‌های زنان در دوران دفاع مقدس می‌تواند چراغ راهی برای نسل نوجوان و جوان کشور عزیزمان باشد.

به گزارش دفاع پرس؛ استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس از استان های فعال درحوزه خدمت رسانی به جبهه بود و این  مهم با تلاش شبانه روزی زنان یزدی در پشت جبهه ها رقم خورد.

 نشست خاطره گویی زنان پشتیبان جنگ در مهریز

 نشست خاطره گویی زنان پشتیبان جنگ در مهریز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها