مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

مراسم میثاق با شهیدان در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ عباس عباسی از برگزاری مراسم «میثاق با شهیدان» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ - 24May 2017

مراسم میثاق با شهیدان در شهرکرد برگزار می شود به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، سرهنگ «عباس عباسی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان از برگزاری مراسم «میثاق با شهیدان» به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر (روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی) خبر داد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اظهار داشت: برگزاری جشن پبروزی آزادسازی خرمشهر در جوار قبور مطهر شهدا، تجدید بیعت با شهدا و همچنین زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

وی گفت: این مراسم با حضور استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و با حضور مردم، روز پنجشنبه 4 خرداد ساعت 8 صبح در گلزار مطهر شهدای شهرکرد و با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

عباسی گفت: برنامه‌های حماسه سوم خرداد با شعار محوری «من انقلابی‌ام» و با عنایت ویژه به شعار سال مقام معظم رهبری در طرح‌ریزی برنامه‌ها به همه سازمان‌ها و نهادها ابلاغ شده است.

وی همچنین گفت: در دستورالعمل ابلاغی تاکید شده است در طراحی برنامه‌ها توسط دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها به «تبعیت‌پذیری مردم و رزمندگان از ولایت و رهبری»، «ایستادگی و مقاومت، از حمله دشمن تا حماسه آزادی خرمشهر»، ـوحدت و همگرایی اقوام، ادیان، مذاهب و اقشار مختلف» توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها