پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد با امام جمعه کرمان

اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان کرمان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کردند.
کد خبر: ۲۴۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ - 24May 2017
به گزارش دفاع پرس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: امیدوارم خداوند رزمندگان اسلام در نقاط مختلف که در قید حیات هستند حفظ نماید که شماها ذخیره انقلاب محسوب می‌شوید.

وی با بیان اینکه اگر ما امروز می‌گوییم خرمشهر آزاد شد به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های این عزیزان است، افزود: اگر امروز ما امنیت داریم به خاطر وجود شهدا است و به برکت ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های این عزیزان، انقلاب اسلامی پیروز شد و توطئه‌های دشمن برای براندازی این انقلاب نقش بر آب شد.

آیت‌الله جعفری ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان لشکر 41 ثارالله شجاعت‌های زیادی از خود نشان دادند تا خرمشهر آزاد شود و برای این موفقیت چند عامل را می‌توان نام برد.

وی داشتن بصیرت را بسیار مهم دانست و گفت: مردم امروز باید بصیرت داشته باشند و همچون مردم زمان هشت سال دفاع مقدس که گوش به فرمان حضرت امام (ره) بودند و روانه جبهه‌های حق علیه باطل شدند و عامل دوم مسئله ایثار و گذشت است که آنها را به جبهه کشاند و خودشان را آماده جهاد و شهادت کردند.

آیت‌الله جعفری گفت: داشتن وحدت و رهبری شجاع و درست، عامل سوم پیروزی مردم و کشور ما است و دشمن از انقلاب ما واهمه دارد که به گفته حضرت امام (ره) «ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم».

وی افزود: آثار انقلاب و نهضت حضرت امام (ره) در همه دنیا فراگیر شده است و همه دشمنی‌ها که علیه ما انجام می‌شود به این علت است که بیگانگان این مسائل را می‌دانند و از دین، مذهب و مردم ما هراس دارند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: هر سال در آستانه گرامیداشت ایام سوم خرداد، ستادی به ریاست استاندار و تعدادی از نمایندگان نهادها و سازمان‌ها در جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این ایام تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به حضور 3 هزار رزمنده کرمانی در این عملیات ادامه داد: در این عملیات استان کرمان 220 شهید و 780 مجروح و 64 اسیر داشته است.

محمدمهدی ابوالحسنی افزود: رزمندگان کرمانی در این عملیات فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند و این روز بزرگ برای تجلیل از این عزیزان می‌باشد و ان‌شاالله بتوانیم شأن و منزلت شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان را ادا نمائیم.

 دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد با امام جمعه کرمان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این دیدار گفت: تیپ ثارالله در عملیات بیت‌المقدس چهار گردان داشت که ما باید واقعاً قدردان این نیروهای بسیجی و انقلابی باشیم.

سردار محمدرضا حسنی سعدی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس به ذکر خاطره‌ای از شهید ابراهیم نجفی پرداخت و افزود: این شهید بزرگوار دارای 6 فرزند و از بچه‌های هرمزگان بود، وقتی ما به اسارت دشمن در آمدیم بنده مجروح بودم. بعثی‌ها به سراغ شهید امینی رفتند، این بزرگوار هیچ گلوله‌ای برای دفاع نداشت و هرگز هم تسلیم نشد و با پرتاپ کلوخ از خودش دفاع کرد و بعثی‌ها او را شهید کردند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار