استاندار یزد:

خرمشهر جغرافیایی بزرگ از خلوص و فداکاری یک ملت است

استاندار یزد با صدور پیامی آزادی خرمشهر را تجلی درخشان ایثار و فداکاری ملت قهرمان ایران دانست و گفت: خرمشهر یک شهر نیست، یک جغرافیای بزرگ از خلوص و فداکاری است، یک تاریخ است.
کد خبر: ۲۴۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ - 24May 2017
پیام استاندار یزد به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهربه گزارش دفاع پرس از یزد، استاندار یزد با صدور پیامی سوم خرداد، سالروز حماسه  آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.
 
سید محمد میرمحمدیدر پیام خود آورده است: حماسه شگفت و تاریخی آزادی خرمشهر از یاد نرفتنی و حکایتی است مثال‌زدنی از فداکاری و عشق و ایمان سلحشوران سپاه اسلام در اوج مظلومیت و در اوج پاکبازی و منتهای توکل به خدا بعد از 43 روز مقاومت که این شهر را آزاد کردند.
 
این آزادی مهمترین حاصل عملیات بیت‌المقدس بود و جهان را به حیرت وا داشت و دشمن بعثی را سرافکنده کرد. آزادی خرمشهر آزادی یک شهر نبود تجلی درخشان ایثار و فداکاری یک ملت قهرمان بود خرمشهر نماد مقاومت و ترجمان ایمان و همت و آگاهی فرزندان رشید ایران است. خرمشهر یک شهر نیست، یک جغرافیای بزرگ از خلوص و فداکاری است، یک تاریخ است.
 
اینجانب سالروز پیروزی خرمشهر را که حماسه‌ای ماندگار و جاودانه است به همه ملت ایران و به اهالی متدین، مخلص و همیشه در صحنه استان یزد و بویژه به سپاه پیروز الغدیر و همه جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در امنیت و امان ناشی از خون شهیدان و حماسه رزمندگان به خدمت خالصانه به مردم و اسلام و انقلاب بپردازیم و از ارزش‌های الهی دفاع کنیم.
 
مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و ملت ما با رهبری‌های امام گونه مقام معظم رهبری که پرچم پر افتخار شرف و افتخار را بر دوش گرفته‌اند بی‌شک قله‌های سربلندی جهان را از آن خود خواهند کرد.
 
در پایان با تبریک حسن انتخاب و حضور حماسی مردم فهیم و بزرگوارمان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، عزت و سرافرازی همه را از خدای منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها