طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تقدیر 167 نماینده مجلس از برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی

167 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی در ایام انتخابات تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۲۴۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ - 24May 2017

تقدیر 167 نماینده مجلس از برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، 167 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان از برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی در ایام انتخابات تقدیر و تشکر و و عنوان کردند برگزاری این انتخابات پُرشور مرهون تلاش صدا و سیماست.

متن این بیانیه که احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بیست و نهم اردیبهشت‌ماه، ملت ایران بار دیگر حماسه‌ای شگرف آفرید و خشم جهانیان را مبهوت عظمت، اتحاد و اقتدار خود کرد. حماسه‌ای که نشان‌ از استواری بنیان‌های مستحکم مردم‌سالاری دینی و پیوند عمیق و جدایی‌ناپذیر مردم و  مسئولان در کشور پهناور ایران دارد.

حضور و مشارکت جدی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، چنان پرشور و قاطعانه بود که تریبون‌های دروغ و سناریوهای فریب علیرغم تلاش و برنامه‌ریزی گسترده نتوانستند در مقابل آن تاب بیاورند و عظمت آن را انکار نمایند.

بی‌شک رسانه ملی در خلق این پیروزی ماندگار، نقش و جایگاهی بی‌بدیل دارد که در سه مقطع پیش از انتخابات، حین برگزاری و پس از آن با تهیه و تولید ویژه برنامه‌های متنوع به ویژه مناظره‌های زنده نامزدهای ریاست‌جمهوری توانست با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، بر عظمت و شور ‌این رویداد عظیم بیفزاید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند: «انتخابات پرشور، مرهون تلاش شبانه‌روزی و هنرمندانه رسانه ملی است»، بر خود فرض می‌دانیم از زحمات بی‌شائبه و ارزشمند مدیران و کارکنان رسانه ملی، شبکه‌های داخلی، بین‌المللی و مراکز استان‌های صدا و سیما قدردانی نموده و توفیقات الهی را برای ایشان مسئلت نماییم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها