نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

فتح خرمشهرهای پیش رو نیازمند تمسک به آرمان‌های امام راحل است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ما برای فتح خرمشهرهای پیش رو نیازمند این هستیم که آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس را در قلب‌هایمان تقویت کرده و به آنها تمسک بجوییم.
کد خبر: ۲۴۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ - 24May 2017
فتح خرمشهرهای پیش رو نیازمند تمسک به آرمان های امام خمینی(ره) استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با حماسه پرشور و بی‌نظیر سوم خرداد اظهار داشت: توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی با فتح خرمشهر خنثی نشد و ما همواره خرمشهرهای دیگری پیش رو داریم که باید ملت ایران با همبستگی و دنبال کردن اهداف امام راحل در مسیر فتح آن حرکت کنند.
 
وی افزود: حماسه سوم خرداد اوج دلیری و دلاوری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود چرا که دشمن با هدف تسخیر کامل خوزستان و افزودن آن به خاک عراق به خرمشهر حمله کردند اما استقامت و شجاعت ملت ایران و شهدا همچون سدی محکم در برابر خواسته آنان شد و خواب تصرف یک وجب از خاک کشور را برای ابد به گور بردند.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد به تمامی دشمنان ثابت کرد که ملت ایران همواره در راه عظمت و اقتدار خود مردانه ایستادگی کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند اما دشمنان کوردل نمی‌توانند این استقامت و ایثارگری را قبول کنند از این رو سعی دارند از طروق مختلف به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.
 
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به کشورهای مشارکت کننده در جنگ تحمیلی گفت: نزدیک به 400 کشور ابرقدرت و سرمایه‌دار جهان با کمک‌های نظامی و مالی خود به عراق سعی داشتند که حکومت جمهوری اسلامی را از میان بردارند اما ایمان رزمندگان و شهدا و پشتیبانی خداوند، ضعف و شکست دشمنان را به ارمغان آورد.
 
وی ادامه داد: نیروهای رزمنده ما توانستند در مدت سه روز تکرار نشدنی‌ترین حماسه تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی را رقم زده و 19 هزار عراقی را اسیر کنند به گونه‌ای که سبب حیرت تمامی دشمنان به ویژه استکبار جهانی شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: شکست دشمنان در جریان جنگ تحمیلی به تمامی آنها نشان داد که نمی‌توانند از این طریق وارد شوند لذا آنان جنگ فرهنگی و اقتصادی را آغاز کردند که به یاری خداوند در این مورد نیز در دست‌یابی به اهداف شوم خود ناکام بوده‌اند.
 
وی افزود: امروز اقتدار ما در زمینه نیروهای مسلح، قدرت تسلیحاتی و موشکی عزت و سرافرازی ملت ایران را در تمامی دنیا رقم زده که آحاد جامعه نیز در مسیر تقویت باورهای انقلابی باید گام بردارند.
 
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات گفت: مردم با حضور خود در روز 29 اردیبهشت و ایجاد صف‌های طولانی همواره نشان دادند که تا آخرین نفس پای آرمان‌ها و اهداف خود ایستادگی کرده و عزت خود را حفظ خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار