بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت رژیم آل‌خلیفه؛

مجلس در راستای احقاق حق مردم بحرین اقدام می‌کند

154 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای حکم صادره از سوی رژیم آل‌خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم را محکم کردند.
کد خبر: ۲۴۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ - 24May 2017
مجلس در راستای احقاق حق مردم بحرین اقدام می‌کند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، 154 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای حکم صادره از سوی رژیم آل خلیفه در محکومیت شیخ عیسی قاسم از مراجع دینی مسلمانان شیعه را محکوم کردند.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 3 خرداد) این بیانیه را قرائت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تأسف حکومت بحرین در اقدامی نابخردانه و فرقه‌گرایانه بر اساس اتهامات واهی حکم ظالمانه‌ای علیه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از مراجع دینی مسلمانان صادر کرده است. صدور حکم و تعرض روز گذشته به محل سکونت شیخ عیسی قاسم که بعد از سفر نامیمون ترامپ به منطقه و چراغ سبز آمریکا و انگلیس و صحنه‌گردانی حکام سعودی صورت گرفت موجب نگرانی شدید ملت شریف ایران و نمایندگان مجلس شده است.

مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن شدید این اقدام ضد دینی و غیرانسانی رژیم آل‌خلیفه و آل‌سعود به حمایت خود از مردم بحرین در مسیر عزت و آزادی و کسب حقوق مشروع خود تاکید می‌کند. به رژیم آل‌خلیفه هشدار می‌دهیم که ادامه این سیاست‌های ضد دینی در بحرین و بی‌توجهی به مطالبات مشروع مردم، نتایج غیرقابل پیش‌بینی خواهد داشت.

مجلس شورای اسلامی حکم صادره علیه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و تعرض به منزل ایشان و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع و مظلوم را غیرقابل قبول می‌داند و از مسیرهای لازم در جهت احقاق حق مردم بحرین اقدام خواهد کرد.

دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است تمامی راهکارهای لازم را برای حمایت از مردم بحرین و برآوردن مطالبات مشروع آنها را بررسی کند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار